updateje

hey meiden,

allereerst bedankt voor al jullie lieve reacties.....you`re great.....

Het gaat op zich heel goed, heb weinig tot geen last van krampen, wel wat zeurderige steken...maar tot nu toe valt het me 200% mee....maar ben wel heeeeel errug moe...
heb vanochtend tot elf uur geslapen en vanmiddag weer van half twee tot drie....en ben nu ook alweer bekaf...

Gisterochtend ben ik begonnen met wat stolsels verliezen alleen met het plassen.....en eigenlijk verlies ik dus ook alleen maar wat met plassen....moest extra grote maandverband halen...nou ik hoef helemaal niets te gebruiken want er komt toch niets in....Dus op zich ben ik best bang dat alles niet weg is en dat ik toch nog gecurateerd moet worden vlgd week....en daar zie ik enorm tegen aan....morgen om 14.30 moet ik weer in het ziekenhuis zijn en dan horen we wel hoe het zit.....

Wel ben ik heerlijk verwend door papa de man...lekker ontbijt op bed en papa die aan het stoffen is, dweilen, stofzuigen, eten koken....heerlijk....gelukkig heb ik wel een man die me altijd veel heeft geholpen dus hij kwam niet voor hete vuren te staan...wel was het voor hem even dubbel omdat hij natuurlijk wel de zorg voor yoëll helemaal op zich had....maar Yoëll stond ook veel beneden aan de deur te kloppen en te rammen dat hij even bij mama wou kijken...smelt smelt smelt....wat doet dat toch goed zeg.....en zijn middagslaapie doet ie ook lekker bij mij op bed en kruipt dan extra dicht tegen me aan en geeft telkens kusjes als ie weer wakker word....en een aai over mn gezicht......mijn liefde voor hem is echt nog sterker geworden....

nou meiden...moest gewoon ff weer mijn ei kwijt

Thanx...

liefs denise

Hee meis, ben je ook nog even achter je lap-topje gekropen?
Ben blij dat je je ondanks het moe voelen, het "weinig" bloed verliezen, de vooruitzichten en het huishouden aan je mannetje overlaten, toch vrij goed voelt.
Ik hoop dat morgen uitwijst dat je baarmoeder "schoon" is geworden, laat je het nog even weten?
Ga maar lekker naar bedje, meis. Ik spreek/sms je morgen.
Dikke kus en knuffel, ook aan je beide mannen!!!
Liefs, dinnetje

Fijn dat je zo'n steun hebt aan je thuisfront.. heel belangrijk in deze periode!
Ik wens je vast heel  veel sterkte voor morgen..

liefs,

Esmé mv Kay

Lieve Denise,

Ik heb zoveel bewondering voor je! Hoe je altijd zo positief tegen alles aankijkt en nooit klaagt als er iets tegen zit. Jij weet er altijd positief over te zijn!

Ik hoop dat alles snel achter de rug is voor je en dat je weer vooruit kan kijken.

Fijn dat je zoveel steun hebt van je beide mannen!

Ik hoop je echt op 1 maart weer eens te zien?
Doe iig rustig aan en denk nu vooral aan jezelf!

Groetjes van Cissy

@ cissy......wat ben je lief....krijg tranen in mijn ogen....
en ik wil heel graag iedereen weer zien dus zal me echt gaan inzetten om Yoëll zolang in de auto te krijgen whahaha...

@marieke.....je bent een te gekke, lieve en zorgzame vriendin...luv ya

He meis,

Heel veel sterkte vandaag, ik hoop voor jou dat het allemaal achter de rug is na vandaag en je weer wat meer naar de toekomst gaan kijken, ook al zal het allemaal best nog wat tijd kosten om allemaal te verwerken.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan