updateje....

zow meiden.....ff een update van mijn kant....

gisterochtend om half acht moesten we ons melden bij de behandelpoli.....helaas was yoëll om half vijf al klaar wakker en heeft tot zeven uur alleen maar gezeurd om zn flesje pap.....terwijl ie normaal pas om acht uur daar om vraagt....hoe klein ze ook zijn...ze hebben dus echt wel door dat er wat gaat gebeuren.....dus we zijn er maar uit gegaan en tv gaan kijken wahhaha pfffffff

gelukkig waren er nog veel meer kinderen zodat ze afleiding aan elkaar hadden....om kwart voor acht hebben we een intake gesprekje gehad....mama moest natuurlijk errug huilen door de zenuwen en hormonen...pffff wat een rare dingen zijn dat hahaha....

en om 8.10 ging meneertje onder narcose en om 8.15 mocht papa weer naar hem toe.....helaas kon ik het zelf niet doen omdat ik zo`n last van mn rug heb dus ben maar boekjes gaan lezen, wat gaan drinken en eten en om het half uur vragen hoe het was....nou en wonderbaarlijk heeft meneer van 8.30 tot 10.00 geslapen en van 10.00 tot 11.00 heeft ie gedronken en ijsjes gegeten en toen papa mij stiekem belde met zn mobieltje had ie werkelijk alweer praatjes voor 10.....pfffff wat een opluchting was dat zeg.....

het enige waar ik van baalde is dat de assistente tegen me heeft gezegd hoe ze amandeltjes verwijderen....nou meiden schrik niet......de kinderen worden in de behandelstoel onder narcose gebracht...en deze stoel komt met kind en al op zn kop te hangen omdat ze zo beter bij de neusamandelen kunnen komen en het bloed niet in de maagjes terecht komen....pffff verschrikkelijk zeg....ik weet niet wat ik op dat moment moest denken....maar goed hij is er gelukkig vanaf en heeft het achter de rug....

om 10.50 kwamen papa en yoëll van de behandelpoli af en mochten we heerlijk naar huis toe.....hij was wel een beetje suffig en hangerig maar door alle visite en cadeautjes voelde hij zich toch het middelpunt hahaha....wel heeft ie de hele dag goed gegeten en gedronken en ijsjes gegeten....

vandaag was ie weer lekker aan het peuterpuberen en heeft gelukkig ontzettend goed gegeten en gedronken....hij wou wel graag naar buiten toe maar daar moeten we toch echt nog een paar daagjes mee wachten....

zow wat een verhaal weer.....maar vind het wel ff lekker om van me af te tikken.....

met mij gaat het zn gangetje.....wel een kloottebericht gehad ivm m`n oom.....hij is vandaag ook onder het mes geweest en de tumor is toch groter dan ze dachten dus hij moet nog weer onder het mes, krijgt chemo`s en bestralingen direct in de 1e week van het nieuwe jaar.....en helaas wil ie er zelf niet over praten en wil ie er nix over weten......maar goed tis natuurlijk ook niet niks....

as donderdag heb ik zelf een groeiecho dus ben heel benieuwd hoe en wat......zelf hoop ik dat het geen weken meer duurt maar toch zie ik er wel weer tegenop hoor....je weet nu een beetje wat er gaat komen he....dus bij ieder krampje denk ik toch maar van ow ow.....hahaha....

ik stop dr nu maar eens mee

liefs denise en yoëll en 35,4 dgn zwanger

Hoihoi,

Wat een dapper mannetje is het toch! En inderdaad sommige dingen hoef je niet te weten, is beter voor je gemoedsrust :)

Hou nog even vol meis, de laatste loodjes wegen het zwaarst en duren helaas het langst. Toch hoop ik dat het einde voor jullie snel dichterbij komt en je het nieuwe mensje in je armen mag sluiten.

Liefs Nanda en Tess

*Wat is het toch een dapper mannetje! Fijn dat hij het zo goed doet!

*Heel veel sterkte met je oom, het is niet niks om idd zoiets mee te maken.

*De laatste loodjes zijn het zwaarts, het is idd echt zo helaas. Meid, nog heel even en dan heb je weer zo'n heerlijk hummeltje om te vertroetelen.

Groetjes, Marieke

Hoi hoi
Fijn dat alles goed gegaan is met Yoëll. En dat het er zo ruw aan toe gaat tijdens de ingreep wist ik al wel. Mijn zusje heeft namelijk stage gelopen op de kno afdeling en toen moest ze ook bij zo'n ingreep zijn en ze is toen flauw gevallen. hahaha Maar goed dat je als ouder niet weet hoe het gaat. Maar ze zijn onder narcose dus ze merken er gelukkig niets van. Hopen dat de ingreep geholpen heeft.

Wat gaat het toch hard met je zwangerschap! Het lijkt of het nog heel kort geleden is dat jullie(jij en Marieke) vertelden dat jullie zwanger zijn! Spannend! Zie je er tegen op (bevalling)

Heel veel sterkte met je oom. Ik kan het wel begrijpen dat je zoiets wilt ontkennen. Vreselijk. Hopen dat de kuren aanslaan. Zo ga je niet lekker het nieuwe jaar in!

Heel veel liefs Esther

fijn dat alles goed is gegaan En sommige dingen wil je gewoon niet weten als ouder zijnde hahaa...
sterkte voor je oom
succes met je laatste loodjes
mira mv marek en ?

Ik heb nog ff op je gereageerd in mijn eigen topic. Maar ik was zo onattent om te vergeten je sterkte te wensen met je oom....

Tis wel wat veel allemaal zeg. Ik hoop dat 2009 niet alleen een gezond kindje brengt maar ook voorspoed en geluk.

Liefs Renske

Pfff....wat een moeilijke tijden voor jullie.
Ik hoop dat 2009 wat meer rust brengt en dat je lekker kunt gaan genieten van je 2 kids. Yoëll weet in ieder geval wel hoe hij je trots moet maken...wat een supermannetje zeg!

Ondanks alles wens ik jullie alvast fijne feestdagen!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan