quote: SusanT schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2009 21:20:04&apos
);
En hoe is het met de mama's waar de tweede alweer (bijna) toe zijn aan een eerste verjaardag? Wat gaat het snel he?
Nou, daarvan ben ik er eentje. Heel letterlijk zelfs, want onze Nika wordt a.s. vrijdag alweer 1 jaar! We zijn volop bezig met de voorbereidingen voor haar verjaardagsfeest.
Hier gaat alles goed, ook ik ben (al jaren, vrees ik ) schuldig aan het "wel lezen, niet reageren"-principe... Ik lees echt (vrijwel) alles, maar meestal heb ik de puf niet om te reageren of denk ik dat er niemand op zit te wachten, haha. Heel stom eigenlijk, want als ik zelf een topic open ben ik blij met elke reactie die ik krijg. Okee, dus ik neem me bij deze voor toch echt eens wat vaker in te loggen en te reageren.
Zoals gezegd gaat hier alles goed, Nika groeit lekker en is een ontzettende lieverd en Isis is een geweldig lieve, leuke meid met flinke peuterpuber-aanvallen. Dat laatste zal jullie ook wel bekend in de oren klinken, haha. Nika en Isis samen gaat echt super goed, Nika is dol op Isis en andersom. Nika heeft gewoon de hele dag door live entertainment, en Isis is mama de laatste tijd aan het helpen met opvoeden ("nee Nika, mag niet!"
. Echt heel grappig.
Met mij ging het een tijdje wat minder, geen dramatische toestanden hoor maar ik merkte wel dat ik niet meer lekker in m'n velletje zat. Ik had het gevoel alleen maar aan het rennen en vliegen te zijn, alleen maar aan het 'zorgen', en ik werd daar geen leuker mens van. Heb ook wel een heftige periode achter de rug, natuurlijk (mijn vriend 2x binnen 1 jaar werkeloos, geboorte Nika, binnen 1 jaar mijn schoonvader en onlangs mijn vader verloren). Na wat gesprekken met een psycholoog en vooral veel met mezelf bezig te zijn gaat het nu veel beter. Ik kan weer genieten van de kleine dingen en natuurlijk van mijn meiden!
Leuk dat je ernaar vroeg...
Groetjes,
Myrna mv Isis (2,5) en Nika (bijna 1!)