updates

ha meiden,

wat is het hier rustig op het forum zeg!
Was erg benieuwd hoe het met jullie kids gaat!
Is er al een ritme bij jullie? Slapen jullie kids al door?
Hoeveel voedingen krijgen jullie kids per dag?

Hier gaat alles eindelijk goed!! Geen kwaaltjes meer voor Simon gelukkig!
Hij is overdag nog wel onrustig en kan erg moeilijk alleen zijn. In bed slapen overdag lukt eigenlijk nog steeds niet.
Maar hij is voor de rest heel vrolijk en kan zo mooi lachen!!
inmiddels is ons mannetje morgen alweer 10 weken oud! Woog de laatste keer 5815 gram en is 61 cm.
Hij heeft nog geen inentingen gehad omdat hij de laatste keer nog te ziek was.
Simon krijgt 6 voedingen op een dag en slaapt van +/- 23.00 a 24.00 tot 5.30/ 6.30.
Over het doorslapen zijn we super blij!!
Simon groeit nog steeds super op de borstvoeding!
Bij mijn oudste zoon hield ik het 3 weken vol en nu zitten we alweer op 10 weken en ik hoop nog een tijd lang met de borstvoeding door te gaan.
Over 3 weken mag ik weer gaan werken en dan hoop ik dat het kolven gaat lukken tijdens het werken!

Tamara hoe gaat het nu met Isa?? daar ben ik steeds erg nieuwsgierig naar.

groetjes Mirjam

Hoi!

Ja rustig hè.. Ik lees daarom ook met het maart forum mee ( reageer niet hoor) best jammer!

Hier gaat het echt geweldig! Vive is nu 5 kilo en 56 cm lang. Ze is ruim 8 weken.

In mijn vorige topic had ik het over doorslapen ik heb het een paar dagen geleden losgelaten en dacht ach het komt vanzelf... We gaven haar 3 dagen geleden om 19.30uur de fles en dachten we gaan nu eens kijken hoe laat ze komt. Werden we om 03.00 wakker omdat de nog niet geweest was mhhh f kijken madam lag nog heerlijk te slapen ok wij ook weer liggen. Om 05.00 schoot ik weer wakker nog steeds niet! Ze lag nog steeds heerlijk te slapen. Om 06.00uur wakker gemaakt voor de fles we vonden het mooi geweest. Dit is nu al 3 dagen zo tussen19.00-21.00 de laatste fles en ze wordt rond 07.00uur wakker... Ongelooflijk toch??

Echt een vast ritme hebben we niet doordat ze zo doorslaapt komen we moeilijk aan de 5 flessen en150 is echt de max wat ze per fles op kan... En wakker maken s'avonds werkt hier dus niet. Voeden doen we dus maar om de 3-3.5 uur.

En overdag is ze heel veel wakker! Veel hazeslaapjes in bed leggen lukt af en toe maar
liever is ze gewoon Bij mij!

Het is een lief makkelijk meisje echt genieten!

Mirjam wat super dat het zo goed gaat met Simon!! Heb er veel aan gedacht! En heb je nou langer verlof genomen? Ga nog maar lekker 3 weken genieten! ( en daarna natuurlijk ook)

en natuulijk Tamara ik zit ook met jou op het zomer2007 forum. Ben ook erg benieuwd hoe het gaat!

Groetjes Marielle

Hallo allemaal,

fijn om te horen dat alles goed gaat...
Hier gaat het ook super. Lotte woog de laatste keer 4970 gram en was 57 cm. Ze is nu bijna 12 weken.
Doorslapen doet ze al een tijdje van 21.30uur tot 07.30.
We zijn nu de laatste fles steeds iets aan het vervroegen want ze is onzettend moe rond 21.00uur dus het consultatiebureau raadde aan om die fles te vervroegen, zodat ze hem wel helemaal leeg drinkt.
Gisteravond heeft ze hem om 20.30uur gekregen en heeft heerlijk geslapen tot 07.30 uur.
Ze krijgt nu 5 flessen van 180+6 scheppen. Meestal drinkt ze de fles helemaal leeg en soms laat ze iets staan.

Overdag heeft ze ook al een aardig ritme... S'ochtends slaapt ze van 0ngeveer 09.15 tot 11.00 en s'middags van ongeveer 13.00 tot 15.00uur.
Rond etenstijd sliep ze ook altijd nog wel een uurtje maar de laatste dagen wil ze dat niet meer... ze vindt het veel leuker om in box om zich heen te kijken of om in de wipper te zitten.

Over 3 weken moet ik weer werken... ben benieuwd hoe het dan allemaal gaat...

Groetjes sabine

Hallo allemaal,

fijn om te horen dat alles goed gaat...
Hier gaat het ook super. Lotte woog de laatste keer 4970 gram en was 57 cm. Ze is nu bijna 12 weken.
Doorslapen doet ze al een tijdje van 21.30uur tot 07.30.
We zijn nu de laatste fles steeds iets aan het vervroegen want ze is onzettend moe rond 21.00uur dus het consultatiebureau raadde aan om die fles te vervroegen, zodat ze hem wel helemaal leeg drinkt.
Gisteravond heeft ze hem om 20.30uur gekregen en heeft heerlijk geslapen tot 07.30 uur.
Ze krijgt nu 5 flessen van 180+6 scheppen. Meestal drinkt ze de fles helemaal leeg en soms laat ze iets staan.

Overdag heeft ze ook al een aardig ritme... S'ochtends slaapt ze van 0ngeveer 09.15 tot 11.00 en s'middags van ongeveer 13.00 tot 15.00uur.
Rond etenstijd sliep ze ook altijd nog wel een uurtje maar de laatste dagen wil ze dat niet meer... ze vindt het veel leuker om in box om zich heen te kijken of om in de wipper te zitten.

Over 3 weken moet ik weer werken... ben benieuwd hoe het dan allemaal gaat...

Groetjes sabine

Hi Miriam,

Goed te horen dat alles goed gaat. Ook voor de overige meiden trouwens.

ik probeerde hier al dagen te reageren, maar het lukte maar niet. Daarom is het hier zo rustig. Bij het zwanger forum (en dus het maart forum) lukte het wel. ik weet niet wat er aan de hand was hier, maar wel jammer!

Gr. Tamara.

Hi Miriam,

Goed te horen dat alles goed gaat. Ook voor de overige meiden trouwens.

ik probeerde hier al dagen te reageren, maar het lukte maar niet. Daarom is het hier zo rustig. Bij het zwanger forum (en dus het maart forum) lukte het wel. ik weet niet wat er aan de hand was hier, maar wel jammer!

Gr. Tamara.

Hi miriam.
fijne te horen dat ales goed gaat .
hier gaat het ook goed ali is nu 7 weken vorige week naar cb geweest hij is 4600gram en 57cm lang .hij krijgt borstvoeding en slaapt goed overdag
laatste voeding krijgt hij om 21.00 slaapt tot 4.00 uur of 5 en dan weer borstvoeing en slapen tot 8.00 uur of 9 uur hijis heel vrolijk kind en rustig .
Groeten
Huda

Hi miriam.
fijne te horen dat ales goed gaat .
hier gaat het ook goed ali is nu 7 weken vorige week naar cb geweest hij is 4600gram en 57cm lang .hij krijgt borstvoeding en slaapt goed overdag
laatste voeding krijgt hij om 21.00 slaapt tot 4.00 uur of 5 en dan weer borstvoeing en slapen tot 8.00 uur of 9 uur hijis heel vrolijk kind en rustig .
Groeten
Huda

Terug
Bovenaan