Helemaal de laatste stand vergeten door te geven op het cb vorige week. Connor is nu 62,5 cm en 6050 gram. Hij gaat erg lekker en ligt met alles op, nét boven of nét onder de gemiddelde lijn. We mogen volgende week al starten met fruithapjes (16 wk) maar willen zelf wachten tot de 24e, dan is ie écht 4 mnd. Hij heeft vorige week al wel wat gesnoept gekregen. We waren uit eten en toen heeft ie, héél slecht, een lik slagroom gehad. Dat vond ie lekker! (duuuh) En gisteren stond ik fruitsalade te maken, hij keek het zowat uit mijn handen!! Dus ik een stukje meloen vastgehouden en hij aflikken en ik kreeg echt een big smile, ook appel vond ie lekker hahaha. Het ziet er naar uit dat wij hier te maken hebben met een smulpaapje!
Verder is het echt zo'n heerlijk mannetje, wij kunnen niet blijer zijn op dit moment.
Wat wel sneu voor hem is, is dat zijn eerste 2 tandjes eraan zitten te komen en dat doet natuurlijk pijn! Hij kauwt op alles en kwijlt als een gek! Gelukkig bestaat er chamodent
Allemaal een fijn weekend!
Verder is het echt zo'n heerlijk mannetje, wij kunnen niet blijer zijn op dit moment.
Wat wel sneu voor hem is, is dat zijn eerste 2 tandjes eraan zitten te komen en dat doet natuurlijk pijn! Hij kauwt op alles en kwijlt als een gek! Gelukkig bestaat er chamodent
Allemaal een fijn weekend!