UppaBaby Vista 2 ervaringen

Vandaag wezen kijken voor kinderwagens en nu heel enthousiast over de UppaBaby Vista 2. Kan niet veel reviews vinden nog, heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat vinden jullie ervan? Voor en nadelen? Zou je hem de volgende keer weer kiezen?

Thanks alvast voor jullie input! ?
 
Ik heb deze kinderwagen. Ben zelf in juli uitgerekend, dus nog niet in gebruik genomen. Wel al 100x door de kamer gereden en in-en uit elkaar gehad. Wagen stuurt echt super soepel/wendbaar, is heel gebruiksvriendelijk en overal lijkt aan gedacht. Ook al ligt er nog geen baby in, ik ben echt heel blij met deze keuze?. Op de website van UppaBaby zelf staan wel reviews. Ook heb ik contact gehad met de klantenservice (heb via hun site ook besteld) en werd heel snel en super vriendelijk geholpen.
 
Wij hebben de uppababy Vista. Is denk ik alleen de voorganger want wij hebben hem nu een kleine 2 jaar. Wij hebben een dochter van 18 maanden en een zoon van 5 maanden. Zij zit in het zitje en hij ligt in de wieg zodat ze beide erop mee kunnen. Het is echt een fantastisch ding! Gaat makkelijk in en uit elkaar, is fijn als je meerdere kindjes kort op elkaar krijgt en na intensief gebruik ziet hij er nog steeds mooi uit. De UV zonneschermpjes zijn ook een enorm voordeel in de zomer ??
 
Vraagje? Waarom gaan jullie voor de Uppababy vista en niet een Bugaboo Donkey Duo?
Ik twijfel zelf nog namelijk ?
 
Wij vinden de Donkey een hele brede wagen. Dit is ons eerste kindje en dan vinden we een enkele wagen prettiger. Wij twijfelen tussen de Joolz Geo2 en de UppaBaby Vista 2. Als je dan wel snel een tweede krijgt kunnen er toch 2 kindjes mee. De UppaBaby heeft altijd de boodschappenmand en heb je meteen alles voor 2 kindjes, bij de Joolz moet je later wel de bak voor de 2de bijkopen, maar kost wel 400€ meer. (Inclusief maxicosi en base voor in de auto)
Wij twijfelen dus nog.....
 
Ik heb de vista 2 nu 6 maanden in gebruik. Nog steeds elke dag blij mee! Hij is zo fijn in gebruik, en hij loopt geel soepel. Ook op het strand en in het bos. Ik vond de joolz minder fijn rijden. Groot plus vind ik de grote boodschappen mand eronder. En mocht het in de toekomst nodig zijn kun je er een dubbele wagen van maken. En goede service, de oppas had een onderdeel gebroken en binnen twee dagen was deze opgestuurd zonder kosten. Dubbel en dwars het geld waard.
 
Terug
Bovenaan