UPPAbaby Vista2 of Joolz Geo3?

Help! Ik kom er niet uit! Na alles checken blijven deze twee opties over.

Keuze is tussen de UPPAbaby Vista V2:
Pro:
- makkelijk inklapbaar en wieg afneembaar
- bij duo gebruik boodschappenbak nog bruikbaar
Min:
- kleinere wieg

Of de Joolz Geo3:
Pro:
- Grote reiswieg
Min:
- bij duo gebruik geen boodschappen bank meer
- ietsje onhandiger

De vraag is: maak je echt nog langer gebruik van de wieg aangezien die van de Joolz groter is? Ben bang dat de baby snel uit de wieg van de UPPAbaby groeit, wij zijn beiden lang en de baby lijkt ook lang.

Enige ervaring met een van beide is van harte welkom!!! Superveel dank :)

Mijn dochtertje paste nog best lang in de wiegbak maar vond er niets meer aan, begon steeds de huilen. Overgegaan naar het stoeltje, toen kon ze rondkijken en was het goed. Mijn ervaring is dat het dus niet zoveel uitmaakt. Wij hebben de wiegbak wel nog wat langer gebruikt voor dutjes als we ergens waren, dan hoefde we geen campingbedje mee te nemen.

Ik heb ervaring met beide.

De joolz veel gebruikt bij m'n gastgezin. Mooie wagen, met voorop een mooie grote reiswieg en stoel. Onder een kleine reiswieg en een raar klein bakje als stoel. Geen boodschappen mand bij duo gebruik. En ik vond het een lastig gedoe om de onderste bak te gebruiken, onder de duwstang.
Dit was de reden dat ik voor de uppababy ben gegaan.

De uppababy heeft een wat kleinere bak en stoel. Maar groot genoeg, mijn kinderen zijn ook lang. Als duo zit de reiswieg aan de voorkant, wat ik veel fijner vond. En de boodschappenmand blijft gewoon in gebruik.

Ik raad de uppababy dan ook zeker aan!

Waarom blijven deze opties over?

Juist om het geknooi met zitjes onder elkaar hebben wij gekozen voor de Bugaboo donkey. En daar zijn we erg tevreden over! Mensen vragen zich regelmatig af of we wel door de deur passen, maar dat past prima! We zijn alleen vastgelopen bij de zelfscan van Jumbo.

Terug
Bovenaan