Uren slaap per dag

A

Anoniem

Guest
Ik zat net het topic over de dagindeling eens te lezen en ik was echt onder de indruk hoeveel veel kids slapen! Soms wel 3x2 uur overdag en dan ook nog 13 uur 's nachts.  
PFFFFF Mirne haalt vaak maar 2.5 uur aan slaap overdag en 11 uur 's nachts. Geen wonder dag ik uitgeput ben als ze een dagje thuis is geweest. Ze gaat 4 dagen naar de creche, maar als ze thuis is wil ze zo veel doen (vooral veel rondlopen, aantal  weken geleden nog met 2 handen, nu is gelukkig 1 hand genoeg). Ik moet nog oppassen dat ik niet ga afvallen zoveel al ze wil lopen ;-)

Mirne slaapt:
's nachts 20 uur tot 6.30 uur
en zowel thuis als op de creche:
's morgens een uurtje (ergens om 10 of 11 uur)
's middags een uurtje (ergens om 15 of 16 uur)

Barbara (Mirne is van 15/7/2006)

ik zie dat ook altijd....Senna slaapt ook maar heel weinig overdag...
De enigste keer dat ze slaapt is na het middag eten...Meestal 3 uurtjes...
Maar soms is ze ook wel gewoon eerder wakker...

Nou ja, Ieder kind is anders....En zo gaatie wel goed vind ik zelf!

Hoi hoi,
Tygo slaapt 's nachts van 20:00 tot 07:30 (ongeveer)
Dan krijgt hij heen fles en leg ik heb direct weer terug in bed en slaapt hij tot 10:00

's middags van 12:30 tot 14:30 (ongeveer) en dan gaat hij om 20:00 weer naar bed.

Tot aan vorige week "sliep" hij ook nog tussen 17:00 en 18:00 eventjes, maar de laatste dagen daarvan lag hij eigenlijk alleen maar op bed te spelen, gillen, huilen en aandacht te trekken. Dus dat slaapje proberen we er nu af te halen.

Groetjes happyM.

hoi
Dat was mij ook al opgevallen,maar het ene kind slaapt minder als het ander kind.kan er ook niet mee zitten,slaap kun je niet dwingen.ik ben wel z,on moeder die ook als ze groter is haar toch slapen aanbied,dus toch even op bed zou leggen.bij ons op het dagverblijf(waar ik werk) zie je daar ook veel verschillen in.
Mila slaapt s,morgens meestal iets meer als een uur,s,middags ook zelfde en heel soms daarna nog een uurtje voor de laatste fles.
Ze slaapt dan wel van +- 20.00/20.30 tot bijna 20.00.daar ben ik erg blij mee
groetjes piewie-mama van Mila 16-9-06

Terug
Bovenaan