Uren slaap

Hoi meiden

Heb weer een ietsiepietsie vraagje...

Namelijk..
Hoeveel uur slaap krijgt of heeft jullie kleine-kleintjes.
Overdag en Snachts gerekend..

Liefs.

Hoi lief wondertje,

Mijn dochtertje is van half oktober en slaapt overdag tussen de 2 en 3 uur (1 slaapje) en 's avonds van 7 tot 7 uur 's ochtends, maar soms slaapt ze ook gewoon uit tot half 9. Best wel lekker ritme dus.
Hoeveel en wanneer slaapt jouw kleintje nog?

Liefs, Irene

Hoi irene

Mijn dochtertje is van eind sept en slaapt ook overdag zo'n 2 3 uurtjes,soms in twee slaapjes maar soms ook maar eentje en savonds verschild t van 7 of 8 uur tot de volgende ochtend half zeven,in wkd slaapt ze al wel wat langer...

Liefs..

Hallo,

Tygo slaapt best lange nachten zo te zien aan julli ritmes. Hij gaat om 7 uur naar bed tot ongeveer half 9..... (jaja ik word verwend)
Daar entegen slaapt hij overdag ongeveer een uur soms anderhalf!

Groetjes Marieke

Overdag varierend van 1,5 uur tot 3 uurtjes,meestal dan aan 1 stuk,in de avond geen pijl op te trekken,zeker omdat ie tobt met verkoudheden en oortjes.maar zeg maar ongeveer 20.30 tot 8,00 uur de volgende ochend,en vaak dan snachts nog even wakker om water te drinken.
van de week ging ie pas om 22 uur slapen een paar keer.de kno arts zegt dat dit onrustige slapen door zijn oortjes komt.vanmorgen was het lekker 9 uur!mag ook wel eens!
hopen dat een beter patroon word als hi straks buisjes krijgt en neusamandelen eruit zijn.
maar dan word ook voor hem niet echt uitslapen meer want grote zus gaat weer naar school,hopen savonds wat vroeger
liefs jootje

Ons meisje slaapt s middags van 1215uur tot 1500 (en dan maken we haar vaak wakker omdat ze anders avonds niet gaat slapen)
En dan gaat ze s avonds naar bed om 1900uur en slaapt tot de volgende dag 0700uur.

Prima wat mij betreft!

hallo

mijn meisje is van begin september.
ze gaat meestal tussen 19.00 en 20.00 naar bed en dan wordt ze s'morgens pas rond half 10 en soms nog later wakker.
behalve op de dagen dat ze naar de opvang gaat.
op die dagen slaapt ze nog twee keer anderhalf uur.
en op de dagen dat ze thuis is slaapt ze s'middag van 13,30 uur tot 16,00 uur
heel lekker dus.

gr Dango

Hi,

Warren slaapt s'avonds van 19.45/20.00 tot 08.00/08.30 's ochtends. Helaas is hij 's nacht vaak wel nog een keer wakker, en de laatste tijd ook met honger.

Overdag slaapt hij na de lunch 1x, op de creche hooguit 1 uur en 15 minuten, thuis wel ruim 2 uur en soms zelfs meer!

Wrl lekker hoor, alleen nog maar een middagslaapje, ben een stuk vrijer om dingen te doen samen!

X
Evje

Terug
Bovenaan