urine inleveren

ik moet van de vk mijn ochtendurine inleveren.
maar ik heb smiddags om 4 uur pas een afspraak bij de vk. Ik heb wel eens gehoord dat de urine niet zolang bewaart kan worden om goede testen te doen. Weten jullie hier wat van?

dit is ook de 1e keer dat ik urine ergens voor moet inleveren dus zal nog een gekloot worden morgenochtend :) nog tips om het me wat makkelijker te maken?

klinkt miscchien raar maar een kom of iets dergelijks in de wc zetten en urine kun je 24 uur bewaren en dan blijven de test uitslagen hetzelfde.. zorg wel dat je potje meteen afgesloten is nadat je er je urine in hebt gedaan.

Succes ermee ik hoop dat het lukt.

Potje goed tegen je onderkantje houden terwijl je op de wc zit, dan komt het helemaal goed haha. Ik zou nog even je vk erover bellen, want na een bepaald aantal uren wordt het aangeraden om urine in de koelkast te bewaren (hoe vies dat ook mag klinken).

Hoi hoi,

Als je in het potje hebt geplast, dan het potje gelijk in de koelkast zetten. Dan blijft je urine goed. En als je twijfelt even bellen met je verloskundige.

xxx

ik mag iedere 2 weken, ja een van de gelukkige, zorg ervoor dat je niet meteen het potje er onder houdt, urine is "schoner" als je heel even wacht
daarna in de koelkast en het is geen probleem

Terug
Bovenaan