urine is op kweek gezet en heb anti Dprik gehad.

hallo dames,
afgelopen maandag weer naar het ziekenhuis geweest. ben daar de hele middag zoet geweest.
moest eerst s'morgens terug naar me huisarts om me urine weer op tehalen. moest ik nalaten kijken omdat ik pas blaasontsteking heb gehad.heb ik een kuur voor gehad maar die was afgelopen.dus heb ik me urine mee moeten nemen naar het lab.in het ziekenhuis.daar word het op kweek gezet.Moest toch naar het ziekenhuis voor controle.is ook weer bloed bij me geprikt.toen na lang wachten geholpen.13.30 moest ik echo laten maken.en daarna door na de gyn.heeft ze me bloeddruk gemeten en ben ik gewogen.dat ik nu last heb met 7 maanden van hartkloppingen of kortademig ben was normaal zei me gyn.op me echo was ook te zien dat de baby nu nog in stuit lig maar ook daarover hoef ik me geen zorgen nog te maken.toen weer wachten op de anti Dprik. ik heb deze in me bovenbeen gekregen.ze spuiten rustig wat vloeistof naar binnen.ik moest zeggen het is me meegevallen een beetje stijf bovenbeen aan overgehouden meer niet.nou dames ik zie naar jullie reactie uit.groetjes van s.c.
 
Terug
Bovenaan