Urine ruikt anders

<p>Hi!</p><p>Sinds een paar daagje ruikt mijn plas anders dan normaal. Ik kan niet omschrijven hoe het ruikt maar het lijkt wat zoetiger dan normaal denk ik. Hebben meer mensen hier last van?</p><p>Ik voel me verder niet anders dan normaal, doe ook niks anders behalve dat ik nu dagelijk Floradix drink. Dus maybe komt het daar door?</p><p>Morgen ga ik toch even bellen voor de zekerheid, maar ben zo benieuwd of meer van jullie dit hebben!</p>

Hoe lang ben je zwanger? Ben je bekend met diabetes/zwangerschapsdiabetes? Zoetruikende urine kan wijzen op diabetes, dus ik zou mijn suikers even laten checken! 

Ja goed idee, zal ik even laten doen! Ze hebben me er een aantal weken geleden voor geprikt en toen had ik het niet, maar wie weet is dat toch niet goed gedaan oid!

Weet je zeker dat je vliezen niet vroegtijdig zijn gebroken en dat dat mengt met je urine? Er kan een klein scheurtje zitten, waardoor je kleine beetjes verliest bij het zetten van druk (plassen). Liefs

Ik dacht inderdaad ook aan vruchtwater omdat er gezegd wordt dat dit ook zoetig ruikt. Inderdaad goed idee om even te bellen!

Ik heb vanmiddag even wat ingeleverd om te laten testen en er was gelukkig niks aan de hand! Het zal een hormoon ding zijn zeiden ze en gelukkig geen vruchtwater of diabetes oid!

Terug
Bovenaan