Urine ruikt naar vis

<p>Hallo dames , </p><p>Sinds een aantal dagen ruikt mijn urine heel erg naar vis. Ik heb dit voorgelegd bij de gynaecoloog en zij zegt mij dat dit "erbij kan horen" </p><p>Als ik echter op internet kijk lees ik dat dit een voor stadium kan zijn van (zwangerschap) diabetes? </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij gerust stellen ? Ik ben op dit moment 9+5</p><p>Alvast bedankt.</p>

Heb je al gecontroleerd of je een blaasontsteking hebt? Heb je nog meer klachten? Komt de visgeur echt van de urine of schaamstreek (ivm evt schimmel). Sommige voedingsmiddelen kunnen de visgeur bij zwangeren veroorzaken. Als je twijfelt over zwangerschapssuiker zou je het best de VK of gyn kunnen vragen om bloedtest. 

Zoals mijn vk zei: kijk niet op internet, stel je vragen aan ons. Als je op internet gaat zoeken, dan heb je zo ongeveer elke aandoening die er is. Maak je je toch zorgen? Ga dan terug naar je gynaecoloog en praat erover met haar. Van zoeken op internet naar kwaaltjes is nog nooit iemand gelukkig geworden.

Is het toevallig niet je afscheiding? En bij twijfel idd toch je verloskundige bellen..een urinetest kan nooit kwaad! 

Afscheiding mag een geur hebben, maar bij een visgeur denk ik aan schimmelbelasting. Urine en afscheiding even laten controleren?

Terug
Bovenaan