urine verlies en nare geurtjes?

A

Anoniem

Guest
he hallo

even een rare vraag maar zijn er mer vrouwen die last hebben van veel urine verlies en een rare zuur/amoniak achtige geur.ik heb het alleen tijdens deze zwangerschap(3de) en niet eerder gehad.kun je daar wat tegen doen.een tenalady ofzoiets?ik weet niet of dat wel mag.

graag hoor ik van jullie...

Hoi,

heb je misschien een blaasontsteking? Zou  je voor de zekerheid even kunnen laten nakijken door de huisarts of verloskundige.  Daarnaast helpt het vaak  om bekkenbodemspieroefeningen te doen.

Groetjes,
Margrethe

Hoi,

Ik heb ook last van urineverlies. Elke keer als ik moet niezen, verlies ik een klein beetje urine. Als ik voel dat ik moet niezen, span ik mijn bekkenbodemspieren al aan, maar het helpt niet. Ik heb het ook als ik moet spugen (hoef ik nu gelukkig niet zo vaak meer), ook dan heb ik er geen controle meer over.

Ik kan me herinneren dat ik het in mijn eerste zwangerschap ook had, maar toen wel pas op het einde van de zwangerschap. En nog een tijdje na de bevalling.

Ik  weet dat  ze adviseren om tijdens de zwangerschap geen inlegkruisjes te dragen, maar ik denk dat ik toch aan de gyn. ga vragen of tenalady gebruiken kwaad kan.
Het is erg vervelend als je op je werk niest, en je heb vervolgens je onderbroek nat .

groetjes Sanneke (17 wkn & 5 dgn)

heyhey.

ook ik heb last van urine verlies.

even een vraagje: waarom mag je geen inlegkruisje gebruiken? dat doe ik namenlijk wel. zou niet weten hoe k t anders moet opvangen en omnou de hele dag met een natte broek te lopen.......

kus do

Ik heb dit ook. Al vanaf dat ik 6 weken zwanger ben heb ik er last van.
En helaas echt zo, dat ik natte onderbroeken heb.......dus   dan inderdaad ook nare geurtjes.

Ik draag daarom dus wel al die tijd al inlegkruisjes, want die luchtjes vind ik geen alternatief.

Overigens ben ik wel gevoelig voor de schimmelinfectie (sinds ik ooit een curretage heb gehad, krijg ik die sneller), maar met de inlegkruisjes die ik gebruik heb ik nergens last van.

Ik gebruik nu de inlegkruisjes van Alldays en dan wel de long plus (de langste soort). Die hebben een soort bovenlaagje die niet irriteert en dus ook geen infectie bij mij oplevert.

Ik ben inmiddels 31 weken en heb nog steeds geen klachten van een infectie.

Succes
 gr mama van MD

Terug
Bovenaan