Urine verlies

Hallo lieve Maart mama's

Ik heb me nu toch wat raars... misschien een stom onderwerpje om hier te plaatsen, ik schaam me er best voor... maar wil ff weten of ik echt de enige ben...
Ik kan mn plas vaak niet goed meer ophouden bij hard lachen en springen of krachtzetten enz. Dan wil ik naar de wc maar kan t echt niet meer ophouden... zo voorschut! Bij de eerste zwangerschap had ik daar geen last van en na de bevalling wel even een tijdje, maar nu 14,4wk wel al..!!! En ik doe toch regelmatig oefeningen. Heeft hier iemand nog meer last van of ben ik de enige....

Groetjes een schamende mama

ja hoor, ik heb het ook! Dit is ook mijn tweede en het is doodnormaal. Gewoon van die inlegkruisjes voor urine verlies kopen (kruidvat eigenmerk is trouwens prima), doorgaan met bekkenbodemoefeningen, ook na de bevalling en dan gaat het echt over (aldus mijn verloskundige)

Ik heb het ook.niets om voor te schamen.
behalve als je in de auto zit en dan vervolgens hopen dat er ergens koopavond is om daar schone kleren te kopen.
Manlief blij :-(

groetjes lenie 16 week

Haha wat herkenbaar. Sinds de bevalling van de eerste is het nooit echt meer goed gekomen bij mij :) Ik zorg altijd dat ik naar de WC ben geweest als ik met de kids ga rennen of springen anders hou ik het niet droog. Weet niet hoe het zal zijn na nog een bevalling, maar vrees het ergste.

We zijn dus lotegenoten :)

groetjes, Marijne 13,5 wk

Helaas ken ik het maar al te goed. Het is tijdens mijn eerste zwangerschap begonnen en niet meer weggegaan. Ik draag altijd Tena lady inlegkruisjes. Ik doe wel oefeningen, maar die hebben maar iets geholpen.

Jep ook hier iemand die daar erg veel last van heeft!
Maar ik denk dat ik toch te weinig oefeningen heb gedaan na de bevalling van de eerste?!

Ik heb het bij niezen en bij overgeven.....

Ik moet eerlijk bekennen ik vergeet het gewoon te doen elke keer denk ik nu ga ik oefenen maar daarna vergeet ik het gewoon...

Terug
Bovenaan