Urine verlies

Hoe staat het met jullie banden?

Hier bagger..
Zins een halve week merk ik dat bij elke nies,kuch en lach urine verlies..

Vind het zelf erg vervelend helemaal omdat ik nog altijd ziek ben dus me longen uit me lichaam hoest en om de havelklap nies of me neus moet snuiten..

Maar verloskundige zegt zelf dat heel normaal is en dat ik na me bevalling gewoon de bekkenbodemoefening moet gaan doen en dan komt dat allemaal weer goed

Maar goed de eerste keer was wel een beschamend momentje nu gebruik ik op advies tenalady's om niet weer zulke momenten te krijgen.

Bij mij is het helaas nooit helemaal goed gekomen ondanks de oefeningen, maar in de meeste gevallen is dit wel zo ja! Heb er nu trouwens nauwelijks last van....vreemd.

Net na de bevalling van de 2de was het echt een drama...duurde lang voordat ik het gevoel in mn blaas terug was en had regelmatig een natte broek...moest er echt om denken om op gezette tijden naar het toilet te gaan... kan me dr nog niet echt op veheugen!!!

ik verlies ook urine maar niet alleen als ik nies ofzo. gewoon de hele dag door. urine met slijm (ja lekker smakelijk ik weet het) maar ze kunnen er niets aan doen.

afscheiding heb ik de laatste tijd ook meer last van maarja dat hoort er ook weer bij he..

ach ja wat klagen we nou na de bevalling verliezen we nog veel meer bloed, wondvocht enz..

Bij ons zoontje heb ik een voorwand verzakking gekregen en heb ik er nog wel heel lang last van gehad, met fysio is het urineverlies helemaal goed gekomen maar nu door de druk op alles en mn bekkeninstabiliteit is de voorwandverzakking weer terug en heb er vervolgens een onderwandverzakking bij gekregen dus ik zal straks wel weer naar de fysio moeten.

Nog eventjes haha dan beginnen we weer aan de opbouw van alles i.p.v. dat er steeds weer iets is door mn zwangerschap.

Liefs Marina

ik heb geen last van urineverlies... gelukkig niet... maar wat niet is kan nog komen...
schijnt wel vaker voor te komen dus lijkt me er gewoon bij te horen..

na de bevalling je bekkenbodem maar weer goed gaan trainen... lijkt me niet prettig dat als je maar iets doet je drupt..

als je bewust van bent kun je voorzorg maatregelen nemen maar het zijn vooral de kleine ongelukjes..

zo als gisteren loop van de douche naar me bed.. kwam net onder de douche dus poedeltje naakt..
krijg ik opeens een flinke hoestbui.. nou je raad het al ik stond om 11uur/half 12 de overloop te dweilen omdat ik geen controle meer had over me blaas..

heb daarna ook een flink potje moeten janken.. schaamde me behoorlijk en dan heb ik z'n lieve man die me dan wel troost en gerust stelt maarja op dat moment helpt het natuurlijk niets ook al is het lief bedoeld

Terug
Bovenaan