urine verlies

Help.... Ik heb nogal last van urine verlies. Maar inlegkruisjes kan ik niet goed verdragen. Zolang ik thuis ben wissel ik gewoon heel vaak van onderbroek (heb een tweede broek met inlegkruisje eronder).
Maar nu heb ik morgen een bruiloft en ik moet toch wat. Een onderbroek op een wc verwisselen is ook niet echt een optie, is makkelijker gezegd dan gedaan. Ben niet meer zo flexibel in een kleine ruimte, nou ja eigenlijk nergens meer ;)

Heeft iemand een tip?
 
tena lady!
inlegkruisjes laten weinig tot geen lucht door, maar tena lady wel!
ik zou zeggen probeer het eens, kan je kopen bij de meeste drogisten of bij de apotheek.
 
ja dacht ook direkt aan tena lady, je hebt ze ook in pants, dat zijn gewoon onderbroekjes die je weg kan gooien. Mijn vriendin heeft die gebruikt na de bevalling in plaats van die grote maandverbanden voor het bloeden, maar ze zijn natuurlijk voor urine verlies dus dat moet goed komen.
Veel plezier morgen.
 
Tena lady's worden ook vergoed door de zorgverzekering! Je hoeft alleen een machtiging te halen bij je huisarts. Ik gebruik ook al een tijdje tena lady's en heb er geen last van.
 
Ben even benieuwd hoe je het opgelost hebt... zit zelf ook met allergie voor inlegkruisjes en beperk het zoveel mogelijk. Dus de tips van iedereen zijn hier ook welkom geweest haha
 
Toch maar even tena lady gehaald. En het werkte perfect. Nergens last van. Het zijn wel wat dikke maandverbandjes (had de mini), maar ze irriteren niet.
Paar weken geleden inlegkruisjes van tena lady geprobeerd (proefpakketje), dat beviel niet.

Bedankt voor de tip.
 
Terug
Bovenaan