urine

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, ik heb een vraagje, als het goed is moet ik precies over een week ongesteld worden,hoop het niet natuurlijk, vanmorgen was ik heel misselijk nu niet meer en mijn urine stink heel erg is dat ook een zwangerschapskwaal??ik zat al op internet te zoeken maar kan het nergens vinden! misschien heeft iemand van jullie er ervaring mee??ik hoop dat iemand mij kan helpen!
alvast bedankt!

Stinkende urine kan betekenen dat je een blaasontsteking hebt. Meestal heb je dan ook last van pijn of brandend gevoel  bij het plassen, constant het gevoel te moeten maar als je dan op de wc zit niet kunen plassen. Verder kun je je er lichamelijk behoorlijk beroerd van voelen. Als dat zo is kun je het beste naar je huisarts gaan met een urinemonster en dan testen ze dit.

Misschien is het veel onschuldiger en heb je gisteren iets gegeten waardoor je urine gaat ruiken?

Ikzelf heb nog nooit gehoord dat het ook een zwangerschapsverschijnsel kan zijn (wat niet wil zeggen dat het dan niet kan).

Succes!

Hoi ikke,

Het kan ook zijn dat je te weinig drinkt dat zie je ook aan de kleur van je urine. Is hij te donker probeer dan wat meer te drinken. Vooral water.

Liefs Manon

Terug
Bovenaan