Urineren

Hallo allemaal,

2dagen geleden pijn eerste echo gehad (8weken) uitwendig, heel bijzonder maar ook nog heeeeel klein. Alwel zagen we t hartje kloppen, helemaal super natuurlijk.

In het hele prille begin van mijn zwangerschap moest ik enorm vaak urineren, en behoorlijk grote plassen.

nu sinds deze week voel ik nog steeds enorme drang maar komt er steeds maar een miniscuul klein plasje uit.

Ik heb verdee geen pijn bij t urineren.
heeft iemand erva Hallo allemaal,

2dagen geleden pijn eerste echo gehad (8weken) uitwendig, heel bijzonder maar ook nog heeeeel klein. Alwel zagen we t hartje kloppen, helemaal super natuurlijk.

In het hele prille begin van mijn zwangerschap moest ik enorm vaak urineren, en behoorlijk grote plassen.

nu sinds deze week voel ik nog steeds enorme drang maar komt er steeds maar een miniscuul klein plasje uit.

Ik heb verdee geen pijn bij t urineren.
heeft iemand ervaring met deze klachten/tips?

liefs mee24


 
Je baarmoeder groeit en drukt op de blaas, daardoor heb je constant een gevoel dat je moet plassen. Niks aan te doen, gaat na een tijdje vanzelf over. Maar je kan er echt nog wel tot 4 maanden last van houden.
 
ik heb het soms ook. Dan moet ik plassen maar niet echte druk maar wel het idee dat er veel uit komt. En komt niet veel uit dan, komt ook omdat ik plas in een maatbeker voor moeders voor moeders hahah echt vaag.
 
Laat voor de zekerheid je urine ook testen. Je kan ook onopgemerkt een blaasontsteking hebben.

Je organen in je lichaam moet nu ruimte maken, dus kan indd drukken op je blaas.
 
ik had ook een blaasontsteking zonder de echte blaasontstekingsklachten.
het kan.
maar in de zwangerschap komt het vaak voor dat je vaak moet plassen maar dan kleine beetjes omdat de blaas wat meer in verdrukking komt door alles wat er nu om heen groeit!
(ook zoals bloempje zegt)

 
Terug
Bovenaan