Ik schaam me een beetje om dit te schrijven maar vroeg me toch af of ik enigste ben met dit probleem en hoe jullie dit oplossen. Tijdens mijn zwangerschap van Zifjon was het aan het einde best wel erg geworden. Op het einde dacht ik zelfs dat ik vruchtwater aan het verliezen was maar dat bleek gewoon urine te zijn. zwangerschap incontinentie maar ach ik moest toch al vaak naar de wc dus met een inlegkruisje om wat op te vangen was ok. Maar nu........ Gister moest ik niezen en ik plasten gewoon zo in mijn broek. Alles nat en de was in, ik moest me gewoon douchen. En vandaag weer !!!
Ik moest beide keren best wel nodig en dacht nog even iets snel te kunnen doen. Maar dat ik het gewoon liet lopen had ik niet verwacht. ik vind het verschrikkelijk en wil niet aan de Tena Ledi beginnen. Ik ben pas 24. Heb wel vanaf het begin oefeningen gedaan en ga vaak naar de wc om mijn blaas te legen maar dan als nog. Ook tussen door verlies ik druppels. Wie kan mij helpen. en gaat dit over ? (schaam schaam )
Liefs van Mariska en Zifjon 7 maanden
Ik moest beide keren best wel nodig en dacht nog even iets snel te kunnen doen. Maar dat ik het gewoon liet lopen had ik niet verwacht. ik vind het verschrikkelijk en wil niet aan de Tena Ledi beginnen. Ik ben pas 24. Heb wel vanaf het begin oefeningen gedaan en ga vaak naar de wc om mijn blaas te legen maar dan als nog. Ook tussen door verlies ik druppels. Wie kan mij helpen. en gaat dit over ? (schaam schaam )
Liefs van Mariska en Zifjon 7 maanden