urineverlies

hoi hoi,

wie heeft ditzelfde kwaaltje?

ben nu 21 weken ver en ik verlies soms wat druppeltjes urine.

ik ben maar inlegkruisjes gaan gebruiken.

hebben jullie dit ook, of moet ik even naar de verloskundige?

x jessica

Hey jessica,

Ik heb hier ook last van, nu ligt onze kleine uk tegen mijn blaas aan de favoriete positie dus dat is bij ons de oorzaak grotendeels. En het feit dat je bekkenbodemspieren wat slapper worden wil ook wel meehelpen. Ik heb ook een poosje inlegkruisjes gedragen maar werd r niet zo blij van, daar kreeg ik weer schimmelinfecties van! Dus nu doe ik een paar keer per dag een schone string/ onderbroek aan!

Liefs Janne

Train goed je bekkenbodemspieren, want het hoort er wel een beetje bij, maar met 20 weken is het nog een beetje vroeg, volgens mij.

En dan heb je ook na de bevalling minder kans dat het een probleem blijft als je het nu al een beetje traint.

Gelukkig nog geen lekkage... wel last van andere lekkage een stukje verder naar achter bekeken.. bloos... heb veel last van m'n darmen en veel lucht.. dus als ik opsta of ga verzitten wil er nog weleens 1-tje vliegen... schaam schaam... maar goed...

vorige week in de supermarkt en toen kwam er een andere vrouw het pad in... dus ik zei; ik zou hier maar even overslaan want er heeft er hier 1 net staan stinken!!!! Kuch kuch.... ik kom hier later wel terug... en ben doorgeraced naar de kassa... haha

maar goed... geen last van een natter probleem.. nog niet tenminste...

Heel vervelend...

Ik heb het probleem als ik naar het toilet ben geweest, als ik dan opsta begin ik weer te druppelen, net of mijn blaas niet helemaal leeg wil gaan.

Bij mij helpt het als ik na het plassen even opsta en nog een keer ga zitten (beetje gek, maar helpt wel)

hier ook die 'lekkage' ja en 20weken is idd vroeg maar ja ik heb er bij de eerste geen last van gehad tot 34 weken. maar ja ze zeggen dat alles bij een tweede sneller gaat!!! en alles is al een keertje 'opgerekt' dus dus ja ook dit kan eerder komen!!!

gewoon doen wat jij het fijnste vind inlegkruisjes of niet gewoon goed blijven 'schoon' houden ivm evt infecties.

groetjes inge

Terug
Bovenaan