urineweginfectie?

hallo,

ik ben nu 32 weken zwanger en heb last van ongewild urineverlies, kleine beetjes plassen, maar geen pijn.
kan ik een urineweginfectie hebben? en zo ja kan dit kwaad voor de baby, ik wil er eigenlijk ook geen medicijnen voor nemen.Wie heeft hier ook mee te maken gehad en weet of dit kwaad kan??
 
Hallo,

Ja het zou of een urineweginfectie kunnen zijn of dat de baby op de blaas drukt.
Als het een urineweginfectie is kan het uiteindelijk wel kwaad voor de baby want het kan leiden tot vroeggeboorte.
Ik zou gewoon even langs je huisarts gaan dan weet je of het wel of niet zo is en kan je er eventueel wat voor krijgen ,dit is niet schadelijk voor de baby.

Groeten Irene
 
ja je kan last hebben van blaasonsteking ofzo. het is niet gevaarlijk voor je kindje.ik heb er nog nooit van gehoord dat je er een vroeggeboorte van kunt krijgen. je kan er ook gewoon medicijnen voor krijgen. je hoeft alleen maar even je urine aan de assistente van de ha te geven. vermeld dan wel even erbij dat je zwanger bent, voor die medicijnen.
gr. sandy
 
hoi hoi

Ik heb er al 3 gehad in me zwangerschap en ben er dus ook 3 keer voor behandeld. Je moet het wel laten behandelen hoor, anders wordt het alleen maar erger, ik heb nu een kuur van 20 oplospillen, hoop dat het werkt. Breng gewoon even wat urine naar de HA en laat het testen.

Een tip voor het plassen: als je zit buig dan goed naar voren en naar achteren zodat je blaas goed geleegd wordt anders blijfter urine achter wat dus lekker gaat broeien. succes
 
hoi
Ik heb v/d week een onderzoek gehad bij de uroloog voor een blaasontsteking.Ik heb nu medicijnen gehad, want ik schijn een ontstoken blaas te hebben.Ik wacht eerst even mijn ongesteldheid af, omdat ik misschien zwanger ben en dan moet ik een kuur van twee maanden slikken.Dus blijf er niet mee lopen en net wat de meiden al aangeven van ga even naar je huisarts. Liefs en veel succes
 
Terug
Bovenaan