urineweginfectie

schrik me net helemaal wild!
Werd 10 minuten geleden gebeld door het ziekenhuis, mijn gyneacoloog ( let wel 19.45 uur 's avonds)
Had vanmorgen plas in moeten leveren, omdat ik erg last van harde buiken heb en ze toch zeker wilde zijn dat ik geen urineweginfectie had.
nu bleek dus dat ik dit wel heb en ze wilde dat ik zo snel mogelijk begon met een behandeling hier tegen.
Nou heb ik net gekeken op internet en naar mijn idee is het allemaal niet zo ernstig dat ik meteen vanavond moet beginnen.
Of lees ik het allemaal verkeerd?
Ik bedoel, schrok me rot, ze kon toch ook morgenochtend bellen??
Iemand er ervaring mee??

groetjes Mirjam

Hoi Mirjam,

Ik kan me voorstellen dat je hier enorm van schrok, en op zich KAN het allemaal reuze meevallen.
Ikzelf loop al heel de zwangerschap met een urineweginfectie (wat nu waarschijnlijk nierstenen zijn) en heb gevraagd waarom ik hier kuur na kuur voor kreeg omdat dit naar mijn idee niet goed was voor het kindje.
De reden hiervoor is dat een urineweginfectie, waar niets aan gedaan word KAN leiden tot het opwekken van weeen, dit hoeft niet persee zo te zijn, maar afwachten is in dit geval natuurlijk niet verstandig en juist daarom is het waarschijnlijk dat de gynecoloog wil dat je meteen begint met een remedie tegen deze infectie.

Veel succes en hoop dat je er snel vanaf bent.

Groetjes Anouska

Terug
Bovenaan