@USAmom

Hey, heb je een tijdje gevolgd (tot mijn miskraam) in deze mamaclub. Heb een vraag aan jou -eigenlijk aan jouw arts- alleen als het zo uitkomt uiteraard. Ik heb al veel miskramen gehad (en nog geen kindje) en nu raadt een arts me aan elke dag heparine te laten spuiten terwijl ik alle onderzoeken heb gehad en er niets mis is met mijn stolling. Alle andere artsen raden het af omdat er geen onderzoeken zijn die bewijzen dat het effect is en er misschien nadelige gevolgen zijn voor de baby later. Dat is uiteraard een risico dat ik niet wil lopen maar de artsen in NL zijn wel extreem behouden. Ik ben zo benieuwd wat ze in de USA zouden adviseren maar ken niemand die daar in een zwanger traject zit. Begrijp het heel goed als je er geen zin in hebt maar niet geschoten altijd mis geschoten dacht ik maar. Groetjes, Saskia

Beste SaskiadeG,

Sorry voor mijn late reactie. Ben erg druk geweest en het is een tijd geleden dat ik voor de laatste keer heb ingelogd.
Allereerst wil ik je condoleren met het verlies van je kindje.
Ik zal mijn arts vragen wat zij er van het heparine spuiten denkt. Ik zit zelf in de medische wetenschap en werk met heparine als een bloedverdunner en zou zo niet kunnen bedenken welk voordeel het zou kunnen hebben tijdens een zwangerschap.
We hadden afgelopen woensdag onze 31 weken controle en moeten nu om de 3 weken terug voor controle. Met 34 weken hebben we dus weer een afspraak, dan zal ik het aan de arts voorleggen.

Groetjes

Terug
Bovenaan