utrecht is beter voor iederen!

Ik denk dat Utrecht komt beter voor veel mama`s.
dus ik doe mee,
Nu een datum prikken en een locatie van tevoren bekijken.
Wie komt uit Utrecht en kan alvast ff kijken voor een locatie?
Ik ga met de trein,dus wie rijd mee vanaaf brabant?

als het utrecht word ga ik met de trein
denk dat datook de beste plek is om dan af tespreken
dat is centraal en je kunt dan ook overal heen

neem alleen dan niet de kleine mee
dat vind ik niet echt handig.

Als je met de auto komt is het handig om bij P&R Westraven te parkeren en dan met de tram naar centraal te gaan. Kost het minst aan parkeergeld en de tram en kinderwagen is heel goed te doen. Neem fedde vaak mee in de tram.

In Utrecht om af te spreken.... Was al even aan het denken. De la Place in Hoog Catharijne is altijd wel leuk en groot ook.
Ik weet een heel lekker high tea zaakje maar die is niet geschikt voor kinderwagens en is heel krap daar.
Verder ben ik even aan t denken wat leuk is.....

Utrecht ligt heel centraal! Het is ook erg goed met de trein te bereizen je dit dan eigenlijk praktisch in t centrum! Voor de mensen met de auto's! Hou rek met flinke parkeerkosten! Je kan goed bij de Bijenkorf parkeren ook dan zit je gelijk in de stad.

Als jullie vragen hebben stel ze maar ik woon praktisch om de hoek van Utrecht!

Groetjes Tamara

In Utrecht weet ik aardig de weg (8 jaar gewoont en gestudeerd)
Misschien handig om eerst te inventariseren met hoeveel mensen / baby's en andere kids we zijn en dan een lokatie te zoeken....
En wat willen we dan doen, een high tea? Misschien is stadskasteel Oudaen dan wat, daar kan je een ruimte apart huren voor besloten gezelschappen. (handig met voeden) Je kan daar al high-tea-en vanaf 19.50 pp (vanaf 15 pers). Kijk maar eens op:

http://www.oudaen.nl/web/nl/1_home.htm

Het is op loopafstand van het Centraal Station en er zijn parkeergarages in de buurt (helaas wel betaald parkeren)

@juditje wel jammer als de kleine niet mee komt, kan je miss met iemand meerijden uit jouw buurt, dat je daar dan met de trein heen gaat een klein stukje? Jammer dat t zo ver uit de buurt is anders kwam ik je halen..... (ik woon in Almere nl)

Greetz Esz

Terug
Bovenaan