<p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Ik wil graag utrogestan gaan gebruiken. Kan dit zonder dokters recept en kan het kwaad ? Ik lees veel positieve verhalen over utrogestan bij herhaalde miskramen. Vrouwen die met behulp van utrogestan zwanger zijn geworden. Ik wil dit middel gaan gebruiken omdat ik nu al 3 maanden lichtpositief test voor nod (deze keer zelfs op nod) maar word uiteindelijk toch ongesteld. Vorige maand meteen bloed laten prikken. Had inderdaad nog HCG in mijn bloed was de uitslag (had toen paar dagen voor nod 2 keer een duidelijke test met twee streepjes). Nu deze maand hetzelfde. Dus ik vraag me echt af of het bij mij met innestelen steeds mis gaat. Mijn eigen gyn wil het niet voorschrijven.</span></p><p class="p2" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; min-height: 16.7px; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"> </p><p class="p1" style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 14px; line-height: normal; caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto;"><span class="s1">Jammer genoeg is utrogestan niet in de winkels te koop. Dan had ik het wel gekocht.</span></p>