Utrogestan

<p>Zijn er hier dames die utrogestan gebruiken?</p><p>Ik had al een paar dagen als ik die opstak dat er witte cremeachtig aan mijn vinger bleef kleven. Nu helemaal niet meer.</p><p>Ik weet pas dat ik zwanger ben. Zou het mss daardoor komen dat er niets meer meekomt?</p>
 
Beste Ste,
dat klopt helemaal (ik ben inmiddels utrogestan deskundige ;) ik heb dit zelf ook, moet utro gebruiken na de terugplaatsingen van IVF: utrogestan houd geen miskraam of menstruatie uiteindelijk tegen, en ja als je net in het begin moet gaan opstelen (net na je ei of terugplaatsing is het wat korreliger/ plakkeriger. Bij je zwangerschap is het vaak wat “wateriger” alsof het direct al oplost. Je kan naast de utrogestan ook natuurlijke progesteron creme van dr Lee smeren (klein beetje is al genoeg). Vanaf week 12 hoef je ze niet meer te gebruiken de bolletjes, dan neemt de placenta het over. Mocht je nog vragen hebben, laat maar weten!
 
Bij ons na 14 rondes  waarvan 13 en 14 MK net 1ste iui gehad . Door de 2 MK kort na elkaar en altijd na week 5 utrogestan voorgeschreven gekregen.
Normaal mocht ik maar morgen testen, maar hield het niet meer. Vrijdag getest en was pos. 
Hoe lang ik die moet gebruiken weet ik nog niet. Hoop alleen dat het deze keer blijft plakken. Heb elke avond krampen alsof alsof ik ongesteld zou worden, maar het voelt ook niet echt zo... als je een beetje begrijpt wat ik bedoel. 
Het ambetante is dat je het voelt lopen en dat je constant wil gaan kijken of alles ok is.
Ben in ieder geval blij dat er nog zijn die mij wat kunnen wijzer maken
Dankje ?
 
Ps: UTRO neemt je lichaam in 10min op als je het vaginaal opsteekt. Wat er uitkomt is niet erg. Hier de inleg x niet aan te slepen. Vies spul, maar alles voor t goede doel he! 
 
Nu is het niet meer zo vies als de 1ste dagen, idd wat vloeibaarder.. daarmee dat ik zei je voelt het precies lopen. 
Ik duim dus mega hard dat het goed blijft gaan
 
 
Terug
Bovenaan