Uur prijzen zomaar verhogen ???

hallo,

wij hebben onze oppas geregelt via een gastouderbureau, sind september. nu zie ik net bij het nieuwe loonstrookje voor deze maand dat de uur prijs van 5,86 naar 6,10 is gegaan! is dit normaal dat ze in het nieuwe jaar zomaar zonder overleg omhoog gaan ???

ik heb het contact al na gelezen maar daar staat niks over in.

iemand ervaring hier mee ???

groetjes simone

Hoi, ik weet niet echt hoe het met gastouders is, maar bij ons KDV moeten ze dat 2 maanden van te voren melden, zodat we nog de mogelijkheid hebben om eventueel onze plek op te zeggen als het te gek wordt (opzegtermijn is ook twee maanden.).

Ik moet zeggen met 6,10 zou ik dolblij zijn, wij betalen 6,55 p/u.

Gr
Sandra

bedankt voor je snele reactie !!!

er is dus niks gemeld van te voren.
jouw uur prijs is dus nog weer hoger! maar het gaat ons dus nu 130 euro zelf kosten en ik verdien maar 600 dus daar blijft dan ook niet heel erg veel van over. maar goed zal morgen ff bellen. ben benieuwd!!

groetjes simone

Hoi Simone, volgens mij kan je ze er gewoon op aanspreken dat ze een meldplicht ruim van te voren hebben ipv het zomaar (eigenlijk dus zonder iets te zeggen als ik jouw verhaal zo lees) omhog gooien, want 21 cent is zo'n 3 a 4% is meer dan de inflatie. (Of ze hadden aandelen, tja................  zie de AEX de laatste tijd).

Succes!!

Toen wij bezig gingen met de oppassubside voor oma kregen wij al te horen dat in jan 2008 het uurtarief verhoogt werd. Dit was in november 2007 dus dit was ruim voordien.
Ons kost gelukkig de oppas niks, ze krijgen er zelf geld bij.
Maar mij lijkt het ook meer dan normaal dat je ruim vooraf te horen krijgt als er tariefsveranderingen zijn.

Liefs Saskia

Hoi hoi,

toen Dylano op het KDV zat kregen wij het ook erg kort vantevoren te horen, 1mnd glf ik.
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, dat het duurder wordt voor je!!

Succes!!

Groetjes Debby.

hallo,
je moet die nieuwe tariefen doorgeven aan de belasting dan krijg je ook weer meer terug, en dan scheelt het weer minder. dus weer even een nieuwe aanvraag indienen bij de belasting. het is overigens vaak zo dat de prijzen per 1 jan omhoog gaan. meestal heeft dit te maken met de index verhoging.
groetjes

Hoi Allemaal,

Bij ons is de uurprijs ook verhoogd, maar dit wordt minimaal 1 maand (volgens mij zelfs 2 maanden) van te voren aangegeven.
En ze proberen de verhoging zo laag mogelijk te houden en dat is ze nu ook gelukt. De uurprijs is onder de 6 euro (5.93 geloof ik)

groetjes Maris

Terug
Bovenaan