uur verzetten

Hela,

Ik weet dat het hier eigelijk niet thuis hoort, maar weet niet waar ik het anders kan zetten.

Hoe doen jullie dat nu als het uur verzet wordt? Nu kan je een uur langer slapen, allee, wij dan toch, maar die kleintjes worden dus een uur vroeger wakker??? Hoe lossen jullie dit op?

grtjs, Bea

hi, net als bij de hond..... nog een keer over de kop strijken en even laten wachten. de eerste keer een kwartier smokkelen, daarna een half uur smokkelen en de volgende dag de kloktijd houden.
sommige boeren blijven gewone tijd melken en andere verschuiven. t is maar net wat je zelf handig vindt.

Miep

Hoi,

Ik ga gewoon van de ene op de andere dag over. Ik weet niet of het lukt (is de eerste keer), maar ze wordt normaal gesproken ook wel eens iets eerder wakker. Dus als ze morgen om 6 uur wakker wordt i.p.v. 7 uur, dan haal ik haar gewoon uit bed en rek het aankleden en wassen een beetje zodat ze rond 7.15 pas haar pap krijgt. Dan zit ze kwa eten in elk geval op de wintertijd. Zoals ik al zei, ik weet niet of het goed gaat, maar ik ga het zo proberen.

groetjes,

Desiree

nou hier lukt dat niet hoor, ze waren allebei om 6.45 uur wakker, vroeger zelfs dan normaal. mijn man zei nog "op zondag slapen we toch uit" ja jij ja maar wij niet
nou ja ze waren allebei vroeg uit de veren dus daar zat ik dan op zondag ochtend met 2 kids beneden  nog voor  7.00 uur.
Nu ligt de oudste in bed en is de kleine weer wakker.
Ben benieuwd hoe dat vanavond gaat, hoop dat ik ze weer een beetje in het gereel krijg kwa tijd zodat we morgen hopelijk niet weer zo vroeg uit bed moeten.
groetjes Martine

Hallo,

Heb ons zoontje op zaterdag   een half uurtje later uit bed
gehaald. 'S avonds een uurtje later naar bed. Vandaag een uur later
eruit. Ging perfect. Hij was moe van de lange dag en heeft dus prima
geslapen.

Groet Marleen

Hoi,

Hier ook net zoiets als bij Martine. Ik zit ook al om 6.45 beneden met de kleine. Op zich nog prima want het had ook net zo goed nog een uur eerder kunnen zijn. Zijn vader draait zich dan ook nog vrolijk even om hoor grrrrr. Het stomme is hij zegt weleens van maak me maar wakker (hij slaapt nogal vast) maar dan ben ik ook al wakker en kan dan toch niet meer slapen.Ik denk dat mijn zoontje er vandaag er nog raar van is en morgen gaat het weer volgens schema. Hij ligt nu even op bed of hij wil slapen weet ik niet maar dan komt hij toch even tot rust.
We kunnen de dag bijna op een slaapje volhouden maar soms zoals vandaag lukt dat nog niet helemaal.

Groetjes Renate

die van mij was zo lief om tot 8 uur oude tijd uit te slapen, gewoon om 7 uur wakker net als anders dus! Kon ik erg waarderen, 7 uur is vroeg zat op de zondagochtend.
Maandagochtend keurig om 7 uur wakker. Wel wilde ze haar middageten wat eerder en was ook wat eerder moe, dus om half 2 alweer klaar met de middagdur terwijl ze normaal van 1 tot half 3 slaapt. Kwam nog goed uit ook, want we moesten naar het CB!
Om half 5 was ze weer moe dus ik dacht haar even voor een half uurtje in bed te leggen. Om 8 uur hebben we haar wakker gemaakt voor nog een fles, ze had na de lunch niets meer gehad behalve een rijstwafeltje en wat sap, wilde haar zo niet door laten slapen. Na een half uurtje hebben we haar weer in bed gelegd en ze sliep gewoon tot 7 uur.
Ze is wel om 6 uur steeds even wakker, dan hoor ik haar kletsen, maar ze valt toch weer in slaap tot onze wekker gaat.

groetjes, Ellen

Terug
Bovenaan