UUUh ineens niet meer ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hi,

Uhm beetje vaag maar ik zit met een vraagteken in mn hoofd... Ik ben 24 aug bevallen en geef sindsdien borstvoeding, ik gebruik geen pil en ben regelmatig ongesteld. Ivm relatieproblemen heb ik maar 2 keer seks gehad sinds de bevalling waarva de 2e keer in februari (en dan om het netjes te zeggen zonder coitus)....
Ik hou niet precies bij wanneer ik ongesteld ben geweest, maar tot nu toen was het 1x per salarisperiode hihi.

Anyway de kans dat ik zwanger ben is bijna te verwaarlozen, maar waar blijft die menstruatie dan? Ik ben al twee weken gammel, zit onder de pukkeltjes heb ook krampen maar ... er komt niks?
Ben ineens helemaal bang voor een complicatie? Cystes? Ik weet er weinig over wat kan het zijn?

Voor de duidelijkheid ik ben dus na februari nog 2 x ongesteld geweest en heb nu al 2 weken het gevoel dat het eraan komt....

Hoi Marinha,

slik je nog wel de pil? Of ms heb ik daar over heen gelezen.
Maar ik had deze keer dus ook ineens een cyclus van 3 weken langer. Ik schreef vorige week hier een berichtje, ging smiddags naar de chiropractor (een vrouw die lekker heeft zitten porren in   mn buik) en zie daar... donderdags werd ik ongesteld. Had inderdaad ook al weken het gevoel dat het eraan zat te komen.
Dus koop een testje en ik zou zeggen als het nog een maand uitblijft, dan even langs de HA?

Groetjes...

Terug
Bovenaan