uuuhh wat nu??

ik moest ongeveer woensdag gaan menstrueren, en nu had ik maandag al wat bruine afscheiding, maar helemaal geen krampen zoals ik normaal wel heb..was wel ineens draaierig en had flauwtes, heel vreemd..dinsdag echt donker bruin ( echt oud bloed) dus denk zal wel doorzetten..niet dus, nog steeds geen ongesteldheidsgevoel, en vond die flauwtes raar, dus denk laat ik maar ff testen woensdag..
eertse test verscheen er niet meteen wat dus dacht dat ik m miss te lang in de urine had gehouden of dat ie nat was geworden..dus had m ff laten liggen, ging ik ff later kijken, 2 streepjes..schrok me rot..maar dacht zou vast wel niet goed zijn, test deed al vreemd.
ik smiddags naar de kruidvat ff 2 van E5,- gehaald, gister middag gedaan, na 5 min in testvenster ook een lichte streep, vanochtend de ander gedaan, iets donkerder..ik kan het nog niet geloven..is niet echt gepland, zou dinsdag een mirena laten plaatsen bij de gyn.
weet niet wat ik nu moet doen, moet ik gewoon tot dinsdag wachten of maar even bellen om in te lichten?ben ook 5 mnd geleden bevallen via een keizersnee, wat me angstig maakt..het is ook nog zo pril dus miss gaat het nog wel mis, heb al eerder keer mk gehad.
afgelopen wknd zijn we ook nog bij vrienden geweest waar de alcohol er wel in ging, dus ben best wel bang..maar zaterdag was de test nog negatief.
 
Lieverd,

Ik lees toch wel met redelijke verbazing je bericht. Goh, niet gepland maar wel welkom toch? Meid, ben je zelf niet geschrokken?? Pas bevallen van een tweeling en nu weer zwanger....

Natuurlijk gefeliciteerd want het is en blijft een wonder!! Hoe voel jij je hieronder?? Ik zou wel vandaag je gyn ff bellen, wellicht kan je toch even langs komen (bloedtestje ofzo) tsja, die mirena....niet meer nodig.
Ben je wel blij of zit je nog in shock?

Wat betreft de alcohol, zou me niet teveel zorgen maken hoor. Zijn echt wel meerdere mensen die alcohol drinken en later zwanger blijken te zijn. Je hebt nog geen bloedband met het kindje of kindjes ;-)

Laat je het even weten meid?? Liefs Lynn.

Ps: voor de mensen die misschien dit bericht wat vreemd vinden. Ik ben ook mama van een tweeling en elize81 en ik schreven in de Nov'12 mamaclub.
 
Elize zou me inderdaad niet druk maken om de alchohol er zijn meer mensen die niet weten dat ze zwanger zijn en drinken en die een gezonde kleine op de wereld zetten.
Ik snap dat je ook wel wat angstig bent omdat je 5 maanden geleden een keizersnee hebt gehad, als ik jouw was zou ik gewoon de gyn even bellen. Succes en gefeliciteerd
 
Lynn30 ik ben me idd rot geschrokken en loop al paar dagen als een zombie..kan het niet bevatten en niet geloven..ben ook erg moe en wat draaierig en licht misselijk, maar probeer er niet aan te denken..mn man is ook perplex..maar als het echt zo is is het zeker welkom.maar ik geloof het pas als ik dinsdag bij de gyn ben geweest.heb ze toch gister maar even gebeld..gelukkig reageerde ze normaal want schaam me een beetje..
wat er nog meer door mn hoofd gaat is: ik kan nu helemaal niet ziek worden, want bij mn vorige zwangerschap heb ik wel 5x in het zh gelegen..ik moet voor mn kinderen kunnen blijven zorgen, bang voor mn litteken, niet genoeg te kunnen gnieten van mn andere meiden..pffff kan er ook met niemand over praten behalve mn man, maar die werkt overdag dus loop er zelf mee rond..en als het nou weer een tweeling is?geloof dat ze me dan weg kunnen dragen haha..
ik heb ook nog een digitale test besteld met zwanger en hoeveel weken..hoop zo dat ie vandaag binnen komt..
en die afscheiding was best wel wat, maar had ook nog veel oud bloed in mn baarmoeder, flinke bloedingen gehad tijdens mn 1e menstruatie, daarvoor was ik naar de gyn geweest en moet ik dinsdag terug komen, en dan meteen de mirena als ik schoon was,maar ja dat hoeft dan niet..

fijn dat jullie gerageerd hebben..kan ik toch ergens mn verhaal kwijt..dankjewel JoyceJeroen2012..
 
Terug
Bovenaan