Uuuhmmm oogjes staan scheel?

Hoi, Cas   (bijna 8 weken) had dat ook wel eens. Het wordt nu veel minder. Volgens mij is dat omdat baby's niet zo goed zien en dus moeite hebben met scherpstellen. Het is wel iets om in de gaten te houden.
Fleur

Ryes is 7 weken en heeft dit ook. Het heeft inderdaad met het scherpstellen te maken. Ik zou me daar nu nog niet al te veel zorgen over maken.

Groetjes,

Jessica

Laura keek de eerste weken met haar linker oog in haar rechter broekzak. Wanneer dit over is gegaan, weet ik niet, maar opeens was het over. Bij jonge babies is dit, geloof ik, heel normaal, maar bij de meeste kindjes verdwijnt dit ook weer na een tijdje. Laura is nu 17 weken en kijkt alleen maar heel af en toe scheel, dit als ze moe is. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Ilona

Maak je geen zorgen, is heel normaal! Ziet er soms een beetje raar of zelfs eng uit, maar de meeste baby's hebben er de eerste weken of maanden last van.

Groetjes,
Dionne

Bedankt voor de snelle reactie's.. ik ben opgelucht.
Het was mij eerst niet eens opgevallen, maar iemand vertelde me...
dat zijn ogen scheel stonden.. Oeps!

Ik hoop dat het gauw over gaat.

Kyara heeft dat ook af en toe, vooral als ze moe is. Ik heb ergens gelezen (geloof in het groene boekje maar weet niet meer zeker) dat het heel normaal is, heefti nderdaad met de oogspieren te maken die nog ontwikkeld moeten worden.. maak je niet druk!

Groetjes,
Nymue

Terug
Bovenaan