Uuuuren lang last van kramp normaal?

<p>Hoi!! De titel zegt al genoeg denk? Die kleine man van ons heeft soms uren achter elkaar kramp. Echt dag/nacht achter elkaar. Soms wel 24 uur. Hij slaapt maar 3 uurtjes per dag. Is dit normaal in de krampjes fase? <br /><br /></p><p>hij is nu 2,5 maand oud maar wel een maand te vroeg geboren. <br />hij is geopereerd geweest aan een liesbreuk en ze konden verder geen andere dingen vinden. <br />het gekke is dat toen hij in het ziekenhuis lag 8 dagen hij nergens last van had. <br />toch is er niets anders aan de voeding ed.</p><p> </p><p>iemand tips? Liefs een beetje een wanhopige moeder </p>

Hoi wat ontzettend vervelend voor jullie. Ik denk dat zo lang kramp achter elkaar niet helemaal normaal is. Misschien zou je eens naar een Osteopaat kunnen gaan, vaak kunnen ze daar ook wel iets met kramp of ze vinden mogelijk een andere oorzaak. Ik hoop dat je zoontje gauw opknapt, veel succes!

Hé wat heftig ? ik vind een paar uur per dag al lastig om aan te zien. Welke voeding krijgt hij? Is dat anders dan in het zkh? Misschien dat daar nog een oplossing te vinden is…
Ik zou wel hulp zoeken. Bij de dokter of consultatiebureau….
Heel veel sterkte met jullie kleintje en hopelijk gaat het snel beter!! ?

Oja je vroeg tips... Maar het meeste zal je wel hebben geprobeerd. Wij hebben een schaapje als pittenzak die bij onze dochter goed helpt om haar buikje te ontspannen. En wij zijn begonnen met infacol.

Weet je zeker dat het krampjes zijn? Gezien je kindje ook maar 3 uur per dag slaapt, zou het ook oververmoeid kunnen zijn.
Tenminste bij ons is oververmoeid bijna hetzelfde huilgedrag als krampjes (overstrekking, boos, krijsen).
Misschien kun je eens nagaan wat er in het ziekenhuis anders ging? Even naast de voeding? Dit zou namelijk niet uit moeten maken als hij daar bijvoorbeeld ook nutrilon kreeg.
Sliep hij daar misschien meer?

Succes!

Liefs

Daar noemt Marmara nog wat! Wij zaten ook in een vicieuze cirkel van vermoeidheid en honger. Wij zijn haar overdag gaan inbakeren... Dat hielp ons ook ☺️

Als het daadwerkelijk krampjes zijn kun je Sab Simplex proberen , werkt hier best goed. Helemaal weg gaat het niet maar het is zeker verminderd.

Terug
Bovenaan