A
Anoniem
Guest
Dag dames,
Ik moet toch echt even mijn frustratie kwijt, tijdens mijn zwangerschap heb ik (gedeeltelijk) in de ww gelopen, nu ben ik vanaf afgelopen maandag officieel met zwangerschapsverlof, dan val je dus automatisch in de ziektewet wanneer je een ww uitkering hebt. Op 31 augustus ben ik bij het UWV kantoor langs geweest omdat ik me toen moest melden, daar heb ik een zwangerschapsverklaring afgegeven omdat dit volgens de regels zo hoort. Diegene die mij daar heeft geholpen zou de verklaring doorsturen naar de afdeling ziektewet zodat ik vanaf afgelopen maandag een ziektewetuitkering zou ontvangen...je voelt het al aankomen...dat is dus niet gebeurt. Die man heeft niks doorgestuurd, noch iets in de computer vermeld!! Ik heb zelfs daarna nog een keer gebeld en alle gegevens doorgegeven aan de telefoon, dit is dus ook niet goed genoteerd! Ergens is iets mis gegaan.
Nu zit ik dus weken zonder geld, omdat die man een fout heeft gemaakt..ik heb het netjes op tijd ingeleverd en dacht dat het allemaal geregeld was...Gatverdamme hier heb je toch helemaal geen zin in als je net lekker met verlof ben..krijg je dit!!
Wat een eikels..
Sorry maar moest er even uit.
xx Siona
34w2d