Vááááág!!!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Weer eens even een berichtje van mij... Ik voel de eisprong altijd heel duidelijk, ben er ruim een dag behoorlijk beroerd van... Mijn laatste ongi was maar 2 dagen, en nu heb ik als het goed is do of vr de eisprong weer gehad, maar... niks gevoeld... Dat vindt ik echt heel raar, omdat ik er altijd echt flink pijn van heb en beroerd van ben.
???????
Wat is dit??
We hopen de laatste week van sept nog een weekje vakantie te hebben en lekker weg te gaan, en hoop dat ik daar net voor een posi test vast kan houden...
Brr, wat raar nu...
Snapt iemand hier iets van?

liefs J26 inmiddels 29

hi J29;)

het zou natuurlijk zo   kunnen zijn dat die 2 dagen ongi een innestelbloeding was..en dat je daarom geen eisprong hebt gehad. Ik hoop het voor je.

wanneer ga je testen?

liefs

Hoi

Ik ben ook maar 3 dagen ongesteld geweest en ook heel anders als normaal. Ik snapte er helemaal nix van. Daarbij was het ook nog eens te vroeg en normaal wordt ik t nooit te vroeg. Heel vaag ook.
Daarvoor was ik misselijk en had ik last van jeukende tepels.
Ik ben nu nog steeds misselijk en m'n tepels jeuken ook nog steeds af en toe. ook heb ik veel duidelijker als eerst blauwe adres over mijn borsten lopen.
Heb de laatste dagen nergens energie voor en loop veel te staren en afwezig te zijn.
DUs over vaag gesproken haha..

Liefs

Of het een innestelingsbloeding is geweest? Ik betwijfel het eigenlijk want ik had wel flinke ongi pijn. Alleen heel kort ongi.
Nou ja, we wachten wel af. Ik ga denk ik pas testen als we op vakantie zijn, dus ws de 24e als ik dan al niet weer ongi ben geworden rond de 21e...

Spannend allemaal!! Succes meiden!

Terug
Bovenaan