v/d week verloskundige!

A

Anoniem

Guest

Hé meiden,

Nou hier nog steeds geen rode duiveltjes .. Om gek van te worden. Heb natuurlijk al een tijdje last van krampjes en af en toe zeurderige pijn in mijn onderrug.
Na veel aandringen van m'n schoonzuster toch maar even de verloskundige gebeld en alles uitgelegd. Zij vroeg mij of ik ook wel eens last van mijn borsten had of misselijk was. Nou last van mijn borsten niet maar af en toe wel misselijk maar dat heb ik vaker als ik te veel heb gegeten als mijn ogen weer eens groter waren dan mijn maag haha..
Heb ook gelijk verteld van de krampjes en de zeurderige pijn. Oké, nu moet ik dus een echo laten maken. Ze gaat kijken of er misschien wel iets is daarbinnen of er leven is, of dat ik een missed born heb gehad. Kan namelijk zijn dat ik het wel bij me heb gedragen maar dat het binnen 4 weken toch is misgegaan maar dat mijn lichaam het nog niet heeft gereinigd dus dat het nog niet is afgevoerd .. Pfff, wordt er toch beetje eng van. Ze belt me vanmiddag terug voor een afspraak want ze was momenteel niet op de praktijk. Ach jeee, ik wist niet dat het zo vermoeiend kon zjin.. Laten we het beste hopen!

Veel liefs, Maike.

Net weer krampjes gehad .. Kon eigenlijk weer niet wachten tot vrijdag totdat ik langs ben geweest maar ja! Test gedaan maar nu snapte ik er echt geen bal meer van. Is er misschien een kans dat testen gewoon niet aanslaan? Pff.. wordt er zo onzeker van

Terug
Bovenaan