v tech / v smile

opa en oma hebben het idee om voor pascal zijn verjaardag een v smile spelcomputer te kopen.
telen, abc leren, dora, geluidjes en lichtjes en dat soort vermaak.

heeft iemand hier ervaring mee??
Op het werk heb ik wel bewoners met zo'n ding maar das toch niet te vergelijken he.

smooty

Ik heb het wel gezien leek mij wel erg leuk. Alleen het is pas vanaf 3jr geloof ik.
Jason heeft een laptop vanaf 3jr en is toch echt nog te moeilijk. Misschien nog een jaartje wachten?

mijn kids hebben er 1, is een leuk ding maar ik denk dat 2 jr nog te vroeg is maar weet je kids hebben tegenwoordig dingen sneller door dan vroeger lijkt wel. ik had het toenertijd voor brandon gekocht en nu nog steeds plezier van. van de week toevallig aan antonio gegeven maar hij begreep het niet zo als melanie zei spring dan sprong hij ipv op t knopje drukken hihih

@lorena2775; hahahaha geweldig ja dat kan ook natuurlijk.
pascal wil hier steeds "tukken" (drukken) op de controler van de PS2.
En op de verjaardag van mijn broer, heeft pascal per ongeluk gescoart met fiva 13.

we zien wel.
Als ze het wel geven en het is nog te hoog gegrepen voor pascal, da gaat ie nog een jaartje naar zolder.
Eh de V-tech dan he, niet pascal :)

smooty

alicia had vanmorgen een ander idee dan ik had. ik vond dat de tv uit moest blijven. en zij vond dat ie aan moest en deed hem dus met de afstandsbediening aan.

die dingen zijn er ook vanaf 2 jaar....... en ik denk dat het per kind verschild hoe ze er mee omgaan...... hij kan het of heel leuk vinden of niet..... ik had er ook over gedacht om zoiets voor jorn zijn verjaardag te halen

Terug
Bovenaan