Vaaaaage klachen!

A

Anoniem

Guest
Kan iemand mij helpen. Ik heb de laatste pil ingenomen op vrijdag 28-1. Ik word altijd ongi op dinsdag dus 31-1. Na een week ongi hebben we flink geklust. Nu heb een rusteloos gevoel, af en toe steken in m'n buik. Niet perse onderin mijn buik. Gisteravond was ik zo moe dat ik op de bank al lag te slapen, dit heb ik nooit. Heb ook geen pijnlijke borsten of misselijkheid.  Komt het omdat ik ben gestopt met de pil? En zijn er meerdere meiden die geen klachten hadden maar wel zwanger waren?

Het is allemaal nieuw voor me dus wie kan mij helpen?

Dompy

Hoi,

Dit heb ik ook. Ik ben voor het laatst ongi geweest op 4 februari maar heb sinds zondag steken/buipijn onderin mijn buik en moe eigenlijk ook altijd wel. Voor de rest geen klachten eigenlijk. Zouden dit misschien ook voortekenen kunnen zijn op een evt zwangerschap???

Ik ben erg ongeduldig  !!!

Dat zou wel heel snel zijn maar natuuuuurlijk hoop ik wel dat we zwanger zijn. Bij elk steekje in m'n buik denk ik "oe, dat is een goed teken". hahaha Maar aan de andere kant, de steken zitten aan de rechterkant en bovenin. Eetlust heb ik nog, geen gevoelige borsten en ben niet misselijk. Het liefst zou ik al een test doen maar ja, beeeeetje snel. Vanaf welk moment word je eigelijk misselijk. Direct of komt dat na 1 week. Heb nog nooit zoveel op m'n lichaam gelet.

Dompy

Hoi Dompy!
Niet iedereeen wordt misselijk tijdens de zwangerschap hoor. Ik hoop dat het je bespaart blijft. Ik ben bij mijn 1e van week 6 t/m week 13 enorm beroerd geweest. Kon niet werken en heb uiteindelijk medicijnen gekregen, waardoor ik "nog maar" 1 a 2x per dag over hoefde te geven.
De misselijkheid is een reactie op het HcG hormoon wat in de 1e 3 maanden het meest wordt aangemaakt. Als er al sprake is van misselijkheid neemt dit vaak na die 1e 3 maanen af, maar er zijn ook vrouwen die er de hele zw.schap last van hebben. En dat is niet fijn kan ik je vertellen!!!
Ik hoop dat je snel zwanger raakt en dat de kwaaltjes zullen meevallen (hoop ik voor mezelf ook..haha!).
Groetjes, Patricia

Hoi,

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik me op de dag dat ik ongi moest worden alleen maar moe en lusteloos. Ik was al enkele dagen heel licht ongi geweest, dus dacht dat ik niet zwanger kon zijn, maar de test die ik toch maar deed was positief. moeheid was mijn voornaamste klacht, dus wie weet dames!!!

Succes!
Sanne

Nou in dat geval ben ik op de goede weg. Ben moe en heb een vaag gevoel in m'n buik. Als het maar geen pil-ontwenningsverschijnselen zijn.

Hoi Dompy,

Misschien moet ik je teleurstellen, maar ik zeg het toch. Ik las dat je nog maar net 1 maand met de pil gestopt ben, klopt dat? Dan was je laatste ongi een kunstmatige die nog door de pil opgewekt werd. Alle symptomen die jij noemt, had ik ook na de laatste ongi van mijn pil en ik werd verschrikkelijk ongi, dus wees niet te zeer teleurgesteld als je niet zwanger bent, want het ontpillen kan een zware klus zijn voor je lichaam.

Liefs en succes met zwanger worden!

Wan

Nope, het is niet het antwoord wat ik wil horen maar wel de realiteit. Zou ook toeval zijn als het in 1x goed gaat. Ik ga er ook niet vanuit maar zou wel errrrg leuk zijn.

Toch bedankt.

Terug
Bovenaan