Vaag ongesteldheidsgevoel... ik baal!

Heb sinds vanmorgen een vaag ongesteldheidsgevoel dus het zal wel weer gaan gebeuren een dezer dagen. Officieel donderdag  maar morgen zou natuurlijk ook best kunnen.  Helaas pindakaas is de 2e IUI voor 99,9% dus niet gelukt. Ik had er al een hard hoofd in met 250.000 zaadcellen maar stiekem hoop je er toch het beste van. Over twee weken hebben we een afspraak bij de gyn en denk zelf dat we dan worden doorgestuurd naar de VU voor ivf/icsi. Maar goed, nog even afwachten dus. Hoop dat er snel weer meiden zijn met goed nieuws! Fijne dag, groetjes

Ik was ervan overtuigd dat ik  ongi ging worden maar ik bleek zwanger. Ik had echt ongi verschijnselen maar nee hoor het kwam ECHT NIET!
Dus niet getreurd tot de feiten echt niet meer te ontkennen zijn en je ongi wordt. Alles is nog mogelijk dus ik schroef die 99.9% even terug naar 50%/50%!

lfs inge

Hoi hoi

ik ga heeeel hard duimen dat je maar niet ongi ga worden. En ik hoop natuurlijk dat het het helpt!!!! Wie weet.... Ik hoop dat je snel van dit onzekere gevoel af ben en je weet wat het uiteindelijk is geworden..

groetjes rozemarijn

Bedankt voor jullie positieve woorden. Ik heb vandaag op internet gestruint en veel verhalen gelezen over vrouwen die verwachten ongesteld te worden omdat ze een ongesteldheidsgevoel hadden maar toch zwanger bleken, net zoals jij had Inge. Maar denk toch dat dit met mij niet het geval is. Hebben jullie dat nou ook, dat je ondanks alles toch hoop houdt? Terwijl je stiekem beter weet?

Jaaaaa, dat heb je heel goed. Ondanks dat je diep van binnen beter weet, hou je toch een beetje hoop vast. Ook omdat we het zo graag willen!!!!!!!!!!
Ik zal enorm voor je duimen, laat er alsteblieft een goede zwemmer hebben tussengezeten!   Maar wat voel je op dit moment precies, enne ben je altijd op tijd ongesteld?

Groetjes en een dikke geluksknuffel,

sjanneke

Ik heb een hele regelmatige cyclus, 28/29 dagen, altijd mooi op tijd ongesteld. Wat ik voel? Kramperig in mijn onderbuik en erg veel last van winderigheid (klinkt erg fijn, ahum). Vraag mij eigenlijk af waar dat nou vandaan komt. Wat een gezellig praat toch weer.............

Hoi Noortje,

Ik duim voor je! Vaak is het ook allemaal heel dubbel, al die gevoelens. Ik heb ook al een paar keer getwijfeld voor we het medische circus instapten. Vooral als het dan samenging met een paar dagen overtijd zijn. En toch wist ik al dat de kans op een natuurlijke zwangerschap heel klein was.
Ik heb net mijn eerste IUI achter de rug (vorige vrijdag) en zit nu in die spannende wachttijd van twee weken. Mijn man is weer de eeuwige optimist die denkt dat het van de eerste keer raak is maar ik probeer realistisch te zijn en denk dat we nog wel een paar keer terug naar het ziekenhuis mogen.
Ik zou proberen om na te gaan of de symptomen die je voelt anders zijn dan gewoonlijk. Ik hoop van harte dat je ons binnekort goed nieuws kan melden.Toi, toi, toi!
Groetjes,
Nina

Kop op meid. Zolang de rode duivels hun kop niet hebben laten zien is alles mogelijk. Ikzelf heb verschillende keren gedacht dat ik zwangerschapsverschijnselen had, maar helaas. die enen keer dat ik zeker was ongi te worden was het raak. Mijn prinses is ondertussen al 21 maanden. Dus geef de hoop niet op. Heel veel succes, ik duim alvast natje

Terug
Bovenaan