vaag plusje is wel zwanger!

Hallo allemaal,

Ongeveer een week geleden had ik een test gedaan. Er was toen heel vaag een plusje te zien. Het horizontale streepje was duidelijk te zien en bestond uit allemaal kleine stippeltjes. De verticale streep was erg licht te zien.
Gisteren hebben we een digitale test gedaan. Daar kwam 'zwanger' te staan, dus we kunnen er niet omheen! Heerlijk!
Nu de eerste 12 weken doorkomen. Als ik goed gerekend heb, ben k nu 5 weken heen, dus dat wordt nog 7 weken spannend.

Hallo sunshine,
Wat ontzettend fijn voor je!! We gaan natuurlijk allemaal heel hard duimen dat jij zorgeloos door die eerste 3 maanden komt. Vooral genieten en alle zorgen loslaten, met dat mooie weer moet dat toch lukken, nietwaar?!
Proficiat meid!
groetjes
Ingrid

Hoi Sunshine,

Nou, van harte gefeliciteerd!
Zo zie je maar, het kan zomaar gebeuren als je het eigenlijk niet verwacht. Zo ging dat bij ons ook.
Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat en dat jij over een aantal maanden een wolk van een baby in je armen mag hebben.
Toi toi toi!

Groetjes,
Maike

ik heb hiervoor ook een miskraam gehad... en ik ben nu 5 week zwanger... ik weet hoe jij je voelt... elke keer als je naar de wc gaat toch ff kijken of je geen bloed ziet...

Terug
Bovenaan