Vaag streeepke

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames

Al een hele tijd geleden zijn we gestopt met de pil (bijna 2 jaar) toen we niet in het jaar zwanger werden zijn we naar de huisarts gegaan en toen bleek het zaad van mijn mannetje niet zo goed te zijn. Na verschillende onderzoeken kregen we te horen dat we voor een jaar naar huis gestuurd werden omdat we een slagingspercentage van 51% hadden om het komende jaar zwanger te worden.

Nu we bij oktober komen hebben we besloten om deze maand te bellen om een afspraak te maken maar nu hoop ik dat dat niet nodig is want afgelopen zaterdag had ik mijn NOD en vandaag heb ik getest en heb een blauw zeer vaag streepje (en nu ben ik helemaal zenuwachtig want dat hebben we in die 2 jaar nog niet gehad).

Wie heeft hier ook ervaring mee het was een test van het kruidvat eigen merk.

Alvast bedank en ik wens iedereen heel veel succes!!!!

XXXXXXX Tamara 1981

hoi tamara.

Spannend hoor!!!
Ikheb hetzelfde mee gemaakt met testen van Clear Bleu. Tot 3 keer toe een vaag streepje. Helaas werd ik ongesteld.
Maar ze zeggen wel, een vaag streepje is ook een streepje dus positief!
Wil je echt zekerheid hebben, koop dan de digitale test van Clear Bleu. Die zegt enkel zwanger of niet zwanger. Wel prijzig, maar je weet wel waar je aan toe bent!

Succes en ik zal voor je duimen.
XXX Yvet

Dank je wel ik hoop het ook zo ik kon me niet bedwingen dus heb net de huisarts gebeld of ik langs mocht komen ik hoop dat hij me iets meer kan vertellen.

xxxxx Tamara

Hoi Tamara,

Spannend zeg. Ik zou zeggen een streep is een streep, hij verschijnt niet voor niets.
Ik had na mijn 1ste IUI op mijn NOD getest, en ja hoor een heel licht streepje. Moest hem wel in het licht bewegen, omdraaien, turen en nog eens omdraaien, maar hij zat er echt. In de loop van de dag werd hij steeds donkerder en aan het eind van de middag was er een duidelijke streep te zien. Ik had nog nooit 2 strepen gezien, dus werd al erg zenuwachtig. 3 dgn later nog niet ongesteld en weer getest, en JOEPIE 2 vette strepen, ZWANGER.
Dat waren ook allebei Kruitvat testen, die schijnen erg gevoelig te zijn.
Succes ermee, hoop voor je dat hij idd positief is.

Kruimel

dank je wel

Op de test staat dat je hem niet na 10 minuten nog mag aflezen maar nu wordt ook bij mij het streepje steeds blauwer dus ik hoop het echt!!!

xxxxx

Ik heb de afgelopen 2 jaar een heleboel testen gedaan, en ik heb echt nog NOOIT, maar dan ook echt NOOIT, bij een negatieve test een streep gezien. Heb na de 2de en 3de IUI er ook 4 testen tegen aan gegooit, allemaal vet negatief. Heb ze regelmatig uit de prullenbak gehaald om te kijken of er toch niet toevallig een streepje stond, maar nee.
Dus......................wie weet. Maar probeer nog niet teveel te hopen, dan kan het alleen maar meevallen. De teleurstelling is anders zo groot. Is makkelijker gezegd dan gedaan (ik kan het zelf ook niet hoor, zit altijd ver van te voren plannen te maken).

Kruimel

Net wat je zegt wat herkenbaar zeg!! Ik heb ook iedere keer de testen bewaard en dan stiekem kijken of hij niet verandert en dat heeft hij inderdaad nog nooit gedaan. Ik probeer niet te blij te zijn maar vind het wel steeds spannender worden!!

xxx Tamara

okt 3 jaar terug was bij mijn eerste test een nauwlijks zichtbaar streepje...hebben hem weggegooid, 2 dgn later (advies van apotheek)op dag 30 wederom getest...iets duidelijker maar doch vaag streepje...later werd ie donkerder...smiddags opnieuw gedaan en een hele vette streep!!!!!!!!1

Ik heb ze nog alle 3 in een speciale doos voor mijn dochtertje met haar polsbandje en de mijne vh ziekenhuis...inmiddels ligt er nu boven in haar bedje een heerlijk mooi lief prinsesje van 2 te slapen!!!!!!!!!!!

alle andere testen die ik deed de afgelopen   maanden en de maanden voor mijn 1e zwangerschap hadden niet 1 x een vage streep!!!!!!!! en tot zover ik weet ben ik ook nog niet weer zwanger (nod 26-8)

Dus probeer 2 dgn later weer pas een test te doen...dit was destijds advies van apotheek...

ps 1e test was van trekpleister
2e en 3e van apotheek

moet trouwens zeggen dat de huidige testen onhandig zijn met de 2 losse onderdelen...maar dat is mijn bevinding..

Terug
Bovenaan