Vaag streepje, zwanger?

Hallo Allemaal

Ik heb een vraagje, ook al weet ik het antwoord zelf ook al bijna wel

Vandaag dacht ik na 2 dagen over tijd en emotioneler dan normaal te zijn om een test te doen. Met schrik zag ik dat het T lijntje zichtbaar werd, nadat ik onder de douche vandaan kwam. Hij bleef licht gekleurd (heel licht roze) wn de C lijn is wijnrood.
Ik heb echter wel echt menstruatie klachten en het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Een soort druk van onderen.

Ik wou een foto delen van de test, maar dat lukt helaas niet.

Mijn vraag is; Wat denken jullie zwanger of een vals positieve test? De test is van sensitest. Nu maar een Clear bleu besteld om de test nog een keer over te doen en dan met ochtend urine.

Maar ben benieuwd of iemand anders het zelfde heeft meegemaakt en wel of niet zwanger bleek te zijn. Ben nu een klein beetje onzeker over alles. En krijg nu wel hoop op een zwangerschap, maar ben bang dat het straks toch weer misgaat of dat het een vals positieve test is.

Alvast bedankt ☺️
 
Hoi,
Inprincipe komt er alleen een streepje te staan als er het hcg hormoon gedetecteerd is mits dit streepje er binnen de aflees tijd staat.
Als dit buiten de tijd is dan is de test niet positief. Dus zou even opnieuw testen idd met ochtend urine en dan kijken of het streepje er binnen de tijd komt.
Zelf vind ik die kruis testen ook nooit zo duidelijk trouwens ik gebruikte die van de action.

Succes, ik duim voor je!
 
Hallo Allemaal

Ik heb een vraagje, ook al weet ik het antwoord zelf ook al bijna wel

Vandaag dacht ik na 2 dagen over tijd en emotioneler dan normaal te zijn om een test te doen. Met schrik zag ik dat het T lijntje zichtbaar werd, nadat ik onder de douche vandaan kwam. Hij bleef licht gekleurd (heel licht roze) wn de C lijn is wijnrood.
Ik heb echter wel echt menstruatie klachten en het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden. Een soort druk van onderen.

Ik wou een foto delen van de test, maar dat lukt helaas niet.

Mijn vraag is; Wat denken jullie zwanger of een vals positieve test? De test is van sensitest. Nu maar een Clear bleu besteld om de test nog een keer over te doen en dan met ochtend urine.

Maar ben benieuwd of iemand anders het zelfde heeft meegemaakt en wel of niet zwanger bleek te zijn. Ben nu een klein beetje onzeker over alles. En krijg nu wel hoop op een zwangerschap, maar ben bang dat het straks toch weer misgaat of dat het een vals positieve test is.

Alvast bedankt ☺️
Hoi hoi alvast voorzichtig gefeliciteerd ik denk het wel hoor zeker met 2 dagen over tijd! Ik heb het zelf ook bij beide zwangerschappen gehad en de test liep snel op morgen gewoon opnieuw!! Spannend ! En de klachten lijken allemaal op elkaar … ik duim voor je hopelijk kan je een beetje slapen zo!
 
Terug
Bovenaan