vaag streepje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en volg jullie al een aantal dagen. Wij zitten in ronde 1. Aanstaande donderdag moeten de rode duivels komen, maar uiteraard voelde ik al rare dingen aan mijn lichaam dus moest ik een test doen. Zowel vrijdag als vanochtend heb ik de etos test gedaan, en ik er is een heel vaag streepje. 1  duidelijke streep en het 2de streepje is toch wel wat te zien, en 2 streepjes betekent zwanger. Ik heb al dagen een trekkerig gevoel in mijn onderbuik, is dat wat ik denk dat het is...? Mijn borsten waren tijdens de eisprong erg pijnlijk maar dat is nu wel stukken minder. Verder ben ik behoorlijk snel geirriteerd en huilerig. Ik heb geen innestelingbloed gehad, of iets dergelijks. Heeft er iemand ervaring met het "vage streepje"???? Ik hoor het graag van jullie

Een streep is een streep! Dus waarschijnlijk ben je echt zwanger!!
Je kunt het beste pver een paard agen nog een keer testen en dan zul je hoogstwaarschijnlijk een dikke streep zien!!

Alvast een voorzichtige felicitatie

Groetjes mama van 5

hoi

Ik had precies hetzelfde ook met de etostest. Ik denk dat het goed zit

Groetjes talke

Vaak zeggen ze een streep is een streep. Maar ff n vraag: hoe kan je n streep zo ver voor je nod zien ?? Kan je nod niet eerder zijn dan??

Anders gefelici uiteraard!

hoi hoi,
dit vind ik ook cool al zover voor je nod een posi test echt gaaf
en ja een streep is n streep gefeliciteerd hoor meid
van hoeveel dagen ben je deze cyclus uitgegaan ??
want dit is ronde 1 he?
liefs tamaar

Hoi,
Ik had  op mijn nod een tweede  streep, maar die werd pas na een half uur zichtbaar. Dit telt niet natuurlijk.
De dag erna al wel binnen de drie min een tweede streep, en s'avonds gaf de CB test duidelijk ''zwanger'' aan..
Je test dus erg vroeg nu...gewoon even afwachten en op je nod nog eens proberen...
Dan heb je vast meer kans op een duidelijke streep.
Of ook die CB/ digitale test proberen..
Voor mij echt een uitkomst hoor.
Groeten en succes, ik duim voor je.

R, net 4 wk en 2 dg zwanger van derde kindje, in derde ronde.

Hoi,

zou zeker op of net na je NOD nog een keer testen. Als de test dan nog positief is ben je inderdaad echt zwanger.
Nadeel van zo vroeg testen is dat het een onduidelijke streep is en dat er nog een grote kans is dat het mis gaat. Heel veel vrouwen zijn zwanger geweest maar weten dat zelf niet omdat het al mis is gegaan voor ze hun NOD hadden en dus gewoon ongi werden. Vandaar dat een test pas echt betrouwbaar is vanaf de eerste dag over tijd.

Groetjes mama van 5

hai allemaal,

wat leuk dat iedereen reageert!!!
Ik vind het idd raar dat ik al een streepje kan zien. Misschien komt het omdat ik de strip niet had afgemaakt en dus na 1 week ben gestopt, vervolgens ben ik ongesteld geworden en daarna ben ik niet meer aan de pil begonnen en dacht ik laat maar komen. 13 dgn na de eerste dag van mijn laatste menstruatie heb ik mijn eisprong gehad. ZOOO een pijn aan mijn buik, zo erg dat ik even een paar minuten niet meer kon lopen. Mijn moeder vertelde me dat zij haar eisprong ook zo ervaart. Dus dan moet het wel. Dus misschien komt het wel doordat ik gestopt ben met de pil destijds??? Helppppp
Wordt hier zo onrustig van, wat een spanning allemaal.
groetjes tara

Terug
Bovenaan