vaag streepje

A

Anoniem

Guest
Omdat ik me zo vreemd voelde er vanochtend tegen beter weten in nog maar een testje tegenaan gegooid. Wat denk je? vaag streepje, kan het eigenlijk niet geloven!

Het rare is dat ik dacht midden in mijn cyclus te zitten, ben ook gewoon ongesteld geweest al was dat een beetje laat en een beetje kort.

Later nog maar een testje, ik weet het niet hoor.

Zou dus nu zo'n 7 weken zwanger zijn!

Groetjes

Miekje, ik heb exact het zelfde. Gister topic hierover gestart "ovu en zwtest beide positief". Ben ongesteld geweest en zou normaal nu in mijn ei moeten zitten, maar ben al ongeveer 3 weken beroerd dus dacht ik: ik gooi beide testen er tegen aan!! En beide positief. Ik word er krankjorum van en nu lees ik jou topic.... Is het dan toch mogelijk?? Zou dan 6,5 week zwanger zijn! Welk merk test heb je gedaan?? Ik van Sensitest.

Ik heb altijd geroepen, een vage streep is een streep en dus zwanger!! Maar nu weet ik het echt niet meer
Ik zal voor je duimen!!
xxx Annette

vreemd inderdaad, maar een test liegt niet!

Zo nogmaals testen en als het weer positief is wacht ik gewoon een paar weekjes met de dokter bellen kijken of ik weer ongesteld wordt, we zouden nog tijd genoeg hebben toch? Ik heb wel vaker verhalen gehoord over menstueren tijdens de zwangerschap.

Ik duim voor je!

ja, dat heb ik ook gehoord. mijn moeder had dat bijvoorbeeld ook in het begin.
Jammer dat het allemaal zoveel onzekerheid met zich mee moet brengen he?! En we willen het allemaal zo ontzettend graag!
Afwachten maar!!
succes
xxx

Nog een keer getest, een duidelijke plus! Ik ben zwanger!

Nu 6 weken en 4 dagen geloof ik!

VAN HARTE GEFELICITEERD
ga er lekker van genieten....ik hoop dat het een mooie zwangerschap mag worden..

groetjes, ineke

Gefeliciteerd, geniet maar lekker van de komende tijd.

Groetjes, Manon

Terug
Bovenaan