vaag streepje

Hallo,

Ik heb v/d week een berichtje achter gelaten over wel of niet zwanger met een heel vaag in de verte streepje..
Nou hoor ik om me heen dat er meer waren met een vaag streepje en dat die een miskraam kregen??
Weten jullie of een vaag streepje daar echt wat over zegt??

Groeten Irene
 
Hoi Irene

Volgens mij zegt een vaag streepje niets over een evt miskraam, het is waarschijnlijk een teken dat er nog niet zo ´n hele hoge concentratie HCG in je urine.
Misschien omdat het testen nog heel vroeg in de zwangerschap gebeurt.
Het gebeurt natuurlijk vrij vaak dat een zwangerschap in een heel vroeg stadium niet doorzet, al merk je daar dan niets van behalve dan dat je menstruatie uitbleef, door het hele vroege testen , gebeurt het dat je het wel wist.

Klinkt dit logisch, liefs Jeanette
 
Mijn streepje was ook vaag (was toch al 12 dagen over tijd) maar ben inmiddels toch al 34 weken zwanger, dus ik denk dat jeanette hierboven helemaal gelijk heeft.

groetjes, Jane
 
Bij de eerste test ( 1 dag overtijd) had ik een zichtbaar, maar niet heel duidelijk streepje. De tweede test (van moeders voor moeders), ik was al 8 weken zwanger en had de dag ervoor het hartje zien kloppen op de echo, was er een met een heeeeeel vaag streepje. Ik ben nu 14 weken 3 dagen zwanger en we hebben inmiddels het hartje gehoord en ik krijg een buikje.
Een vaag streepje zegt dus NIETS over een miskraam.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar van!

Kiki
 
Ik was 2 dagen overtijd en heb toen getest, toen was het een duidelijk streepje. Met moeders voor moeders (7weken) werd er ook een test gedaan, en die was heel onduidelijk. met 8 weken heb ik een miskraam gehad. Bij mij was het dus wel het geval.
Bij deze zwangerschap was de streep overduidelijk en ben nu 33 weken
 
Wat ze zeggen, laat je niet gek maken.
Bij de 1e zwangerschap had ik heel vroeg een hele dikke streep. Die is misgegaan. Nu een heeeeel vaag dun streeppie... Hopenlijk werkt het bij mij dan andersom???

XXX
 
Terug
Bovenaan