Vaag toch of niet?

A

Anoniem

Guest
Hai meiden!

Ben ik weer eens met een verhaaltje!
Ik zal het zo kort mogelijk houden.... ;-)
25 sept voor het laatst mijn menstr.gehad... Op een 50 dgn c.c. De keer ervoor was het 42 dgn..
Nu zijn we inmiddels op dg 53.. En er is nog niks.. Maar ook geen posi-test die heb ik van het weekend gedaan.. Nu had ik bij onze eerste kindje ook een nega test op een 33 dgn c.c en op 40 dgn een positest... Nu weet ik niet zo goed wat ik nu moet denken... Want als ik een 50 dgn cc heb dan is mijn hcg te laag op posi te testen maar als ik een 30 dgn cc heb dan ben ik bijna 8 wkn overtijd.. :S!
Bij onze eerste was mijn hcg ook best wel laag, ik was toen 6 wkn (2e test), ik had 14dgn later een echo, toen was 8 wkn en 1 dg.. Bij de meeste vrouwen is met 5 a 6 wkn toch een dikke + te zien op die test! Dus nu twijfel ik, zou het? Ik doe, mocht er niks komen, pas halverwege dec een nieuwe test.. Ik voel me niet anders, maar dat was toen ook niet, dus daar kan ik het aan merken..

Wat denken jullie?

Liefs!

Pfff, lastig hoor!

Ben bang dat het afwachten is, of mss even contact opnemen met de huisarts? Hij kan een bloedtest doen, dan krijg je 100% uitsluitsel...
53 dagen is wel erg lang zeg!

Succes!

Dat is inderdaad erg lang. Ik zou inderdaad naar de dokter gaan. Mogelijk stuurt hij je dan ook door en kunenn ze met wat medicijnen je cyclus beter regulieren. Maar daar moet je wel zelf aan toe zijn dan natuurlijk.
Overigens doen ze dan wel eerst een controle of je niet toch stiekum zwanger bent, dus dan weet je dat ook.

Sterkte.
Wenser

Hey meiden!

Bij onze eerste was ik ook over de 50 dgn, maar nega test.. Toen ben ik ook naar ha geweest om dit idd aan te kaarten toen mocht ik naar gyn & kreeg gelijk medicatie, ZONDER te checken of ik zwanger was.. Dat vond ik wel heeel raar.. Ik moest de week erna het ophalen, maar moest voor mijn gevoel gewoon echt nog even testen & wat bleek, zwanger, maar heeeeeeeeeel licht.. Stel nou dat ik dat nooit had gedaan, wat dan? Eind van die week erna een echo laten maken, daar was niet veel op te zien alleen vruchtzakje, 14 dgn later, was ik 8 wkn... Dus ik wacht het maar af.. :)

Thanx voor jullie reactie meiden!! Liefs!

Terug
Bovenaan