Vaag twee keer eisprong??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit met een groot vraagteken, op dag 7 en 8 had ik waterig doorzichtig slijm je zou denken een eisprong.
Op dag 10 moest ik naar de gyn zat links een folliker van 1,48 cm en rechts allemaal kleintjes.
Vandaag dag 12 vanochtend weer waterig doorzichtig slijm dus dat kan niet anders dan een eisprong zijn of het komt er vandaag aan... Had wel paar steekjes links...
Maar nou vraag ik me af waarom twee keer van dat waterige slijm zou het kunnen zijn dat ik twee keer een eisprong heb gehad of kan dat helemaal niet...
Ik weet wel dat mijn lichaam beetje vreemd is deze week met slijm haha :p...
Iemand ervaring mee?

Liefs Jennifer

hoi jennifer,

ik heb geen idee of dat kan, je kunt wel 2 eicellen tegelijk hebben maar apart van elkaar durf ik echt niet te zeggen...

dat je 2x slijm hebt gehad zegt ook niet zoveel. sinds ik met de pil ben gestopt heb ik bijna elke dag last van slijm/afscheiding. succes!

liefs

Hoi!

Twee keer een eisprong zou kunnen, maar komt heel zelden voor. Zou het niet kunnen dat je eerste keer wat manjuice hebt aangezien voor slijm? Zo vlak na je ei (als dat idd zo was) had je gyn moeten zien dat er al een ei gesprongen was.

Ik heb zelf ook wel eens twee keer slijm, maar toch is er iets verschil tussen de eerste en de tweede keer. Ook als we niet hebben geklust ivm ongi, dus het is wel echt twee keer slijm.

als je blijft twijfelen zou ik d vraag eens aan je gyn stellen bij je volgende afspraak.

Fijne feestdagen!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan