vaag zwangerschapskwaaltje

Ik heb vanaf 5 weken zwangerschap veel slijm in me keel. vooral 'sochtends en savonds. Als ik hoest dan gaat het over in kokhalzen, zo vol zit me keel dan. (niet echt smakelijk). ik dacht eerst dat het een nasleep van mijn verkoudheid was.
maar ben nu bijna 15 weken en heb het nog steeds.
Dus vermoed dat het van de zwangerschap komt.
Iemand ervaring mee, of tips.

hoi ik heb daar ook last van maar volgens mij is dat een soort bescherming tegen het overgeven !!! ik heb wel al een paar weken last idd van verkoudheid en keelpijn dus ik probeer met zout water te gorgelen en verder weet ik het ook niet echt
gr

Ik heb van week 8tot 14echt verkouden en keelpijn gehad.Normaliter neem ik er wat voor in,maar nu hrb ik dat niet gedaan.Dat is ook de reden dat het zo lang bleef.Waarschijnlijk heeft het bij jou ook met keelpijn oid te maken,want het is volgens mij geen zwangerschapskwaal.

Extra slijm kan een zwangerschapskwaal zijn, maar als je er zo'n last van hebt zal ik toch even de verloskundige bellen. Misschien heeft deze tips

ik ken het probleem. Heb er namelijk ook veel last van. En daarom besloten morgen eens even langs de huisarts te gaan. Ik zal daarna even laten weten wij hij gezegd heeft. Maar ik heb begin vorig jaar ook veel last ervan gehad toen heb ik pompjes gehad kreeg toen ook weinig lucht. Had vroeger als klein kind ook veel last van de longen weet niet of het daarmee komt. Maar vraag eens of het een zwangerschapskwaaltje kan zijn.

Hey Conny
ik ben vanmorgen geweest. Met me longen was niks mis. Enigste wat ik ervoor kan doen is neusspray met zoutoplossing.. Dus misschien kun je dat dan ook eens proberen.

Groetjsss Cindy

Ik heb het in het begin ook heel erg gehad en heb voor de keelpijn veel thee met honing gedronken. Verder helpt zoethoutthee tegen het slijm, maar teveel daarvan is ook weer niet goed.

Succes ermee

Terug
Bovenaan