Vaag

Hallo meiden!
Ik ga er maar even vanuit dat het meiden zijn hoor....Positieve discriminatie... Ben net even op de site aan het lezen omdat ik nu van de tweede zwanger wil raken en het lukt niet zo....Maar wat mijn opmerking is, jullie doen zo vaag, ik lees het even vluchtig, en ik lees NOD (het zal wel ongesteldheid zijn, maar waar de letters voor staan..?) en dan lees ik iets over klussen....Is klussen met elkaar vrijen??? Vrijen klinkt toch veel liever? Waarom nou klussen? Misschien omdat we net verhuisd zijn vind ik het woord niet meer leuk, maar je kan toch gewoon zeggen wat je bedoeld?
Voor de rest ga ik lekker even lezen of jullie goede adviezen hebben, want ook ik kan wel wat steun gebruiken...
Dus ik zal vast nog wel eens mailen!
Voor nu veel sterkte en iedereen van het lekkere weer genieten want we krijgen een mooie week!!!!

hoi Stefanie,
Welkom op het Forum! Klussen is inderdaad niet zo'n gezellig woord, maar het is geen verplichting voor het gebruiken van dit woord hoor! NOD staat voor Niet Ongesteldheid Dag, de dag dat je ongesteld zou moeten worden(maar liever niet). Zijn jullie al langs bezig en hoe oud ben je?
gr
Marielle

Ik vind het ook een ***woord. Ik gebruik het dan ook niet, je kunt eigenlijk dan nog beter 'knutselen' zeggen :D
(iets in elkaar knutselen :p)

liefs Barbarella en veel succes met zwanger worden!

Hoi Marielle,

Bedankt voor je uitleg, ik was er inderdaad zelf niet opgekomen! Mijn verhaal is nog raar hoor, ik weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet denken, vandaar dat ik hier op het forum maar eens kijk. In het kort:
Ik ben 36 jaar en heb een zoontje van 2.5 jaar, Hugo. Voor Hugo ben ik gestopt met de pil, een regelmatige ongesteldheid en na twee maanden zwanger.
NU: al sinds een jaar gestopt, om de 6 a 7 weken ongesteld (heeeel irritant) en ben net naar de doc geweest. Vorige week te horen gekregen dat de leeftijd gaat meespelen en na de vakantie maar eens naar de gynacoloog. Ik baal verschrikkelijk, ik ga nu ook temperaturen omdat ik natuurlijk niet weet of ik uberhaubt wel een eisprong heb...Waar baal ik van? Gewoon het idee dat ik straks misschien geen tweede kan krijgen omdat mijn leeftijd meespeelt. Ik leerde mijn man pas met 31 kennen, dus het kon ook niet eerder!
Maarja, natuurlijk ben ik superblij met Hugo, dus ik klaag niet en niemand weet ook dat ik ermee zit, want zo steek ik niet in elkaar, vandaar dat het wel even lekker is om te mailen!

Dus bedankt voor je reactie en je luisterend oor (of moet ik zeggen mailend oog???)

Groetjes Stefanie

hoi Stefanie,

Daarvoor is dit forum, om een luisterend oor te vinden. Natuurlijk ben je blij dat je al een zoon hebt maar voor hem is het ook leuk om een broer of zus te krijgen. Misschien is een ovulatietest is voor jou? Ik ben er deze week mee begonnen omdat je dan zeker weet of je wel of niet ovuleer en wanneer. Ik ben nu bijna een jaar bezig, ben 29 jaar en heb nog geen kinderen. Maar mijn cyclus is gelukkig niet zo lang maar ik heb wel het idee dat ik al jaaaaren bezig ben, maar dat valt wel mee natuurlijk.
Gelukkig weet jij wel dat je kinderen kan krijgen maar je hebt alleen je leeftijd niet mee. Maar ik weet zeker dat het gaat lukken. Ik hoorde vd week van mijn vriendin, die al 2(!!) jaar bezig is om zwanger te worden, dat maar 60 % binnen een jaar zwanger is! Geduld hebben,zeggen ze ook al weet ik uit ervaring dat dat niet altijd makkelijk is! Je kan altijd mailen naar het forum als je ergens mee zit!

gr
Marielle

Terug
Bovenaan