Vaag

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.
Vorige week donderdag ben ik 'ongesteld' geworden. Het was heel anders dan anders. Minder bloed, geen stolsel van het slijmvlies, geen buikpijn etc. Wel last van pijnlijke borsten. Er werd me aangeraden om een test te doen. Heb ik gedaan, er was wel wat te zien, maar heeeeeel vaag. Je ziet het wel, maar echt duidelijk is het niet. Moet ik nu aannemen dat ik zwanger ben of niet.
Wie kan me even steunen. Wil het zo graag. Morgen moet ik een plasje naar de huisarts brengen. Maar dat lijkt nog zo lang. Dom he.

Liefs.
 
hoi bertie alleen met een test heb je de zekerheid of het wel of niet zo is als je het graag wil hoop ik voor je dat de test van morgen positief is zo niet dan wens ik je veel sucses maak je niet druk ik heb drieen een half jaar moeten wachten en ik ben nu 17 weken zwanger ik had het eigenlijk niet meer verwacht dus zo zie je maar liefs anita
 
Zoals ik begrijp heeft Berti al een test gedaan en was er een vaag streepje te zien. Normaal gesproken betekent ook een vaag streepje een positief resultaat.

Je bent echter wel nog 'ongesteld' geweest. Ik weet niet precies wat dat betekent en of het wel wat betekent.

Het zal inderdaad lang lijken tot morgen, maar je moet toch even wachten en met de arts overleggen (omdat je wat bloedverlies hebt gehad).

Veel succes en laat eventjes wat horen.

groetjes, Jane 35+2
 
Terug
Bovenaan